ønskede i et bestemt køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

Da i blev gravide. ønskede i der jer et bestemt køn på barnet?.

udover at det var rask og alt var som det skulle være selvfølgelig.

Jeg har ALTID ønsket mig en søn - i al den tid jeg kan huske. I min familie, blandt mine fætre og kusiner også, har det altid været drengen som har været ældst. Så i mit hoved kunne man KUN få en dreng først - og min kæreste havde det lidt på samme måde. Jeg kunne SLET IKKE forestille mig at jeg skulle have en pige først.

Og må indrømme at jeg tænkte mere over kønnet, end om baby var sund og rask - for det var jeg "ikke i tvivl om" at den var.

Blev så skuffet over at vi skulle have en pige og at jeg ikke kunne give min kæreste den lille fodboldspiller som han ønskede, og kan da også stadig blive lidt "øv" når folk tæt på mig venter drenge - men jeg vil FOR INTET I VERDEN undvære min lille, fantastisk perfekte tyksak af en pige, som snart kommer til verden <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Vivian87

Det har ikke betydet det store for os hvad køn det var, men jeg har hele tiden troet det var en dreng og manden har holdt på at det var en pige.. Og det lader til at hans mavefornemmelse er bedre end min

Anmeld

21. oktober 2011

SaNiNa

Nej på ingen måder ønskede mig bare et sund og rask barn og hvis det ikke var det så var det stadig lige så ønsket og vi måtte tage den der fra.

For mig betyder det ikke noget om det er en pige eller dreng, at vi så var/er så heldige at have fået en af hver er jo skønt

Anmeld

21. oktober 2011

Jeia

Nej, har ikke ønsket et bestemt køn, nogen af gangene, men er nu den heldige mor til en af hver

Anmeld

21. oktober 2011

Hailiesmom11

Jeg ønskede mig en pige og det fik vi

Næste gang ønsker jeg mig en dreng

Anmeld

21. oktober 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Da i blev gravide. ønskede i der jer et bestemt køn på barnet?.

udover at det var rask og alt var som det skulle være selvfølgelig.

Ja første gang ønskede jeg en pige, anden gang en dreng og 3 gang en dreng og har 3 piger som er sunde og raske

Anmeld

21. oktober 2011

-Sigrid-

Da jeg var mindre ønskede jeg mig en dreng - ved ikke hvorfor

Men da jeg så blev gravid og var 6-7 uger henne drømte jeg at det var en pige, og så ville jeg bare vild gerne have ret i min fornemmelse - og det fik jeg da også 

Manden vil gerne have en dreng engang, men jeg tror virkelig han elsker vores lille pige allerede 

Anmeld

21. oktober 2011

Lisbeth85

Hmm, jeg ønsker bare, at jeg får en af hver... vil gerne have 3 børn, og har nu en dreng, så håber at en af de sidste to bliver en pige

Anmeld

21. oktober 2011

anna-jonas

AnneBJ skriver:

JA! Jeg ønskede mgi brændende en pige!

Jeg blev istedet mor til lille Felix, som jeg elsker højere end noget andet i verden! 

Samme her...............men fik Jonas, som i dag er 15 år............og han kunne jo ikke være andet, end min lille dreng. Nu har jeg så fået mine to piger................og dem er jeg lige så glade for, som deres storebror.

Anmeld

21. oktober 2011

Skønne Jønne

Hmm jeg har nok altid gerne ville have en pige, som man kunne pynte osv...

Helt itdligt i min graviditet følte jeg at det blev en dreng, men min kæreste (som også brændende ønskede en dreng) mente det var en pige, så den vogn hoppede jeg til sidst også på. og den kinesiske kalender sagde også en pige osv...

Men det er en lille dreng Det kunne vi slet ikke forstå til skanningen, for vi havde virkelig sat os i hovedet at det var en pige... Men nu kan han ikke være andet end en dreng! Så hvis der pludselig popper en pige ud så tror jeg sQ vi har fået den forkerte ej pjat self!!!

Men min tidlige mavefornemmlese holdte jo stik

Jeg har næsten lige drømt at jeg føder d. 4 feb, men så vil jeg være for meget over tid - så nu tror jeg måske det bliver den 4. januar har termin 17. januar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.