ønskede i et bestemt køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.479 visninger
35 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Anonym trådstarter

Da i blev gravide. ønskede i der jer et bestemt køn på barnet?.

udover at det var rask og alt var som det skulle være selvfølgelig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

AnneBJ

JA! Jeg ønskede mgi brændende en pige!

Jeg blev istedet mor til lille Felix, som jeg elsker højere end noget andet i verden! 

Anmeld

21. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

jeg har altid ønsket mig en pige og jeg skal nu være mor til lille carl-emil og kan slet ikke forestille mig at han ikke er ham men en pige istedet  

Anmeld

21. oktober 2011

kirsti

Ja en pige, men jeg vidste bare at det ville blive en dreng og det blev det. Jeg ikke have byttet for noget i verden og skulle vi have en til vil jeg gerne have en dreng mere

Anmeld

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

ønsker mig bar brændene en dreng jeg ved ikke hvorfor har jo ikke andre så har ingen erfaring med det.

men til den tid. må det virkelig gerne blive en dreng..

Anmeld

21. oktober 2011

livhemdrup

Anonym skriver:

Jeg ønsker mig en dreng men det er så også fordi jeg allerede har nogen dejlige prinsesser så nu ku jeg godt tænke mig at få en lille prins

Anmeld

21. oktober 2011

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Det er noget af en indrømmelse - men ja..

Jeg ønskede brændende en pige, og min begrundelse?? Tja, den kender selv jeg ikke.

Jeg gik selv med en mavefornemmelse som skreg PIGE, men som maven voksede, blev flere og flere (incl. min svigermor - som plejer at have ret med maver) at sige, at jeg havde en drengemave.. Hvilkte egentlig gjorde mig ked af det, og fik mig til at begynde at tvivle på min egen mavefornemmelse.. Men holdte ved den (dog mest for mig selv)..

Skal lige siges, vi kendte IKKE kønne, før babyen kom til verden.

Og hvad fik vi - en lille smuk pige

Dog ved jeg, at havde det været en lille dreng istedet, havde min kærlighed for ham være lige så stor og fantastisk, som den jeg har til Laura

Anmeld

21. oktober 2011

FogL

Årha det er ikke til at sige. Jeg troede det ville blive en dreng, men vi skal have en lille pige, og jeg blev SÅ glad! Har aldrig grædt over en scanning, men den var godt nok tårevældende  

Anmeld

21. oktober 2011

LilleMie

Har altid drømt om en lille pige! Men kærestens drøm om en dreng har smittet ret meget af, så nu håber jeg måske lidt mere på en dreng.

Men vi må lige vente ca. 17 uger mere i spænding, inden vi ved hvad vi får  Men jeg er helt sikker på, vi ikke bliver skuffede lige meget hvilket køn der kommer ud !

Anmeld

21. oktober 2011

Mira0911

Ja første gang jeg var gravid, ønskede jeg en dreng... Er rigtig glade for begge mine piger jeg har... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.