Den er genial
eller dvs. jeg har aldrig haft den "rigtige" bedside...jeg syntes den virker meget lille.. (og dyr
)
men til de to store (og skal helt sikkert også bruges når lillebror kommer) brugte vi en alm. tremmeseng, hvor den ene lang-side var fjernet, og som så stod op til vores seng
til de to store var den bundet fast til vores seng med strips, men denne gang har manden lavet noget beslag i jern
vi har også brugt en tyk sengerand, så tremmesengen kke virkede for stor til baby
en anden ting er at vi har lavet nye huller i tremmesengen til bunden, så dens madras ligger ca. 5 cm lavere end vores seng, så har det været nemt for mig at nå børnene om natten, men de har ikke kunne ´trillle op´til os 
iøvrigt tænker jeg at man sover bedre, hvis man ikke skal op og stå i et koldt soveværelse for at få baby op af en vugge, men bare kan blive liggende under en varm dyne og så bare lige "hive" baby over når han/hun vågner.. mens man selv stadig halvsover 
Håber det gav dig lidt svar
mine har forøvrigt lagt ved siden af os til de var ca. 1 år og er derefter kommet på eget værelse i samme, velkendte, tremmeseng, hvor den sidste side jo så var sat på igen
Lotte Ø.
Anmeld