Bedsidecrib og amning. Hvad er din erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Tulle28

Har en Babybay og har været superglad for den - brugte den til min datter var ca 11 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

SpunkenJo

iris-mor skriver:

har også stemt 10. Vores Siri lå i den indtil hun var så stor at hun måtte ligge med tærene over i min seng for at kunne være der.

Skøn opfindelse, jeg havde ikke problem, med at hun møvede over, men hun vågnede mere mens hun sov der fremfor da hun fik sit eget værelse.

Vil helt klart anbefale en sådan. Vores hed vist en besidesbay eller noget i den stil. Den er buet og kan efterfølgende bruges til bænk eller skrivebord. Du kan få dem brugt for ca 1000. - Men man kan også bruge en billig seng fra Ikea og fikse den samme med mors seng, det gjorde min bror, - og så er prisen vist helt nede på 400 fra ny.

Rigtig god fornøjelse og de varmeste anbefalinger

Tak for et godt tip med brugt, og Ikea

De sover også efter min mening, allerbedst i egen seng på eget værelse, men når man nu ammer, så ser jeg den der bedsidecrib som en super mellemvej.

Hyggeligt med fusserne i sengen. Hvor gammel var hun da I til sidst flyttede hende ind på eget værelse?

Anmeld

24. oktober 2011

iris-mor

Hun røg først helt ud af sengen og den der besidecrib ting da hun var godt et år, lige før hun startede dp. - Og det kun fordi jeg tog den af sengen, for ellers var det så nemt når jeg ammede - gjorde det indtil hun var 1½ også om natten- lige at slæbe hende med ind i sengen og sove videre.

God fornøjelse

Anmeld

24. oktober 2011

SpunkenJo

iris-mor skriver:

Hun røg først helt ud af sengen og den der besidecrib ting da hun var godt et år, lige før hun startede dp. - Og det kun fordi jeg tog den af sengen, for ellers var det så nemt når jeg ammede - gjorde det indtil hun var 1½ også om natten- lige at slæbe hende med ind i sengen og sove videre.

God fornøjelse

Den har da tjent pengene hjem

Fedt

Anmeld

24. oktober 2011

SpunkenJo

Tulle28 skriver:

Har en Babybay og har været superglad for den - brugte den til min datter var ca 11 mdr.

Tak for svar

Det var dejlg længe I havde den i brug. Fedt

Anmeld

25. oktober 2011

lotte32

Den er genial 

eller dvs. jeg har aldrig haft den "rigtige" bedside...jeg syntes den virker meget lille.. (og dyr)

men til de to store (og skal helt sikkert også bruges når lillebror kommer) brugte vi en alm. tremmeseng, hvor den ene lang-side var fjernet, og som så stod op til vores seng

til de to store var den bundet fast til vores seng med strips, men denne gang har manden lavet noget beslag i jern

vi har også brugt en tyk sengerand, så tremmesengen kke virkede for stor til baby

en anden ting er at vi har lavet nye huller i tremmesengen til bunden, så dens madras ligger ca. 5 cm lavere end vores seng, så har det været nemt for mig at nå børnene om natten, men de har ikke kunne ´trillle op´til os 

iøvrigt tænker jeg at man sover bedre, hvis man ikke skal op og stå i et koldt soveværelse  for at få baby op af en vugge, men bare kan blive liggende under en varm dyne og så bare lige "hive" baby over når han/hun vågner.. mens man selv stadig halvsover

Håber det gav dig lidt svar

mine har forøvrigt lagt ved siden af os til de var ca. 1 år og er derefter kommet på eget værelse i samme, velkendte, tremmeseng, hvor den sidste side jo så var sat på igen

Lotte Ø.

Anmeld

25. oktober 2011

MariaJ

Jeg var glad for vores. Hun blev lagt i seng i den om aftenenen, og det var nemt at trække hende over til mig i løbet af natten. Det blev godt nok tit til at hun sov mellem os alligevel, men det var dejligt at hun trods alt havde sin egen plads. Johanna sov i den til hun var ca 8 måneder. Så begyndte hun at rejse sig op i den, og kanten er jo ikke så høj. Jeg ville sammenligne den med en vugge, i forhold til om det er noget man vil investere i, eller om barnet skal direkte i tremmeseng.

Vi havde en, hvor den ene side kunne skubbes op og ned. Det var smart, og helt klart noget jeg ville prioritere. Vores har også hjul, så man kunne bruge den som lille seng/vugge og fx trille den ind i stuen om dagen. Med siden siden slået ned og et tæppe over bruger vi vores som bænk i dag.

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.