Bedsidecrib og amning. Hvad er din erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2011

ano14316

SpunkenJo skriver:

Wauw en go pris

Hvilken farve, og hvad var der med dertil udover selve sengen?

Det er også netop den jeg har i kikkerten!!!

Det er da gode tegn, at den ikke er kasseret er efter de første 14 dage

den står bare i træ, havde egentlig tænkt mig at male den, men det har jeg så ikke lige fået gjort.. med den er nu også meget pæn i træ..

og så har jeg købt denne madras til  http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11574

men de står til væsentlig mere brugt, jeg underbød med 500 kr. den stod til 1000 så vildt jeg husker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

SpunkenJo

Camillee skriver:

Vi har super glade for vores babybay, og den kommer helt sikkert også i brug til Splinten.

Jeg synes helt sikkert den var alle pengene værd!

Dejligt at høre den er alle Magrethe kronerne værd, for den er jo temmelig pebret.....

Tak for svar

Anmeld

23. oktober 2011

dorthemus

sne190810 skriver:

Jeg mener at Dorthemus herinde fra, har haft brugt sådan en. Hvis det er kan du jo prøve at skrive til hende

Jeg har ikke selv haft en, men syntes godt om den. Syntes det virker som en smart ting

Nope Runa har altid "bare" ligget hos mig i min seng. Har aldrig været bange for at lægge mig på hende

Anmeld

23. oktober 2011

dorthemus

SpunkenJo skriver:

Ja, det virker nemlig bare rigtig smart

Håber Dorthemus ser tråden, ellers må jeg lige skrive til hende
-tak for tippet

Sådan en har jeg aldrig haft Runa har altid ligget hos mig i sengen. Har aldrig været bange for at lægge mig på hende. Hun lå under sin egen dyne for ikke at blive overophedet af min store dyne. Det var dejligt nemt at amme hende sådan. Trak hende bare hen til mig når hun sku ammes. Så lå hun der og babsede og jeg fik lov at sove imens

Anmeld

23. oktober 2011

SpunkenJo

dorthemus skriver:

Sådan en har jeg aldrig haft Runa har altid ligget hos mig i sengen. Har aldrig været bange for at lægge mig på hende. Hun lå under sin egen dyne for ikke at blive overophedet af min store dyne. Det var dejligt nemt at amme hende sådan. Trak hende bare hen til mig når hun sku ammes. Så lå hun der og babsede og jeg fik lov at sove imens

Det tør jeg ikke

Og slet ikke med den mand jeg ligger sammen med! Når han vender sig rundt er det meget voldsomt OG med arme pg ben der flavrer overalt!

Jeg tror en bedsidecrib er vejen frem her

Tak fordi du skrev specielt nu "vi troede" at du havde haft en

Anmeld

23. oktober 2011

Camillee

SpunkenJo skriver:

Dejligt at høre den er alle Magrethe kronerne værd, for den er jo temmelig pebret.....

Tak for svar

ja men vi var så glade for den (:
og da han blev for stor kom han over i vores seng at ligge.

Anmeld

23. oktober 2011

Nettemor

Har stemt 10! Fantastisk opfindelse. Skal helt sikkert også bruges til nr 2

Anmeld

23. oktober 2011

SpunkenJo

nettemor skriver:

Har stemt 10! Fantastisk opfindelse. Skal helt sikkert også bruges til nr 2

Fedt

Hvilken model havde I?

Anmeld

24. oktober 2011

SpunkenJo

Camillee skriver:

ja men vi var så glade for den (:
og da han blev for stor kom han over i vores seng at ligge.

Hvor længe brugte i den? Jeg mener, hvornår blev han for stor til at ligge i den?

Anmeld

24. oktober 2011

iris-mor

har også stemt 10. Vores Siri lå i den indtil hun var så stor at hun måtte ligge med tærene over i min seng for at kunne være der.

Skøn opfindelse, jeg havde ikke problem, med at hun møvede over, men hun vågnede mere mens hun sov der fremfor da hun fik sit eget værelse.

Vil helt klart anbefale en sådan. Vores hed vist en besidesbay eller noget i den stil. Den er buet og kan efterfølgende bruges til bænk eller skrivebord. Du kan få dem brugt for ca 1000. - Men man kan også bruge en billig seng fra Ikea og fikse den samme med mors seng, det gjorde min bror, - og så er prisen vist helt nede på 400 fra ny.

Rigtig god fornøjelse og de varmeste anbefalinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.