Bedsidecrib og amning. Hvad er din erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: På en skala fra 1-10 (hvor 10 er bedst) Hvor glad var du for din "bedsidecrib"?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.867 visninger
36 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

SpunkenJo

Hej piger

Er helt vild for at få en bedsidecrib til junior i maven. Men den er lidt dyr, og så er spørgsmålet, er den kronens værd.

Og hvilken skal man købe?

Skriv gerne lidt om hvilken I selv valgte at købe, og hvorfor netop den var skidego/pissedårlig

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

SpunkenJo

Øv!

Ikke et eneste svar......

Anmeld

21. oktober 2011

Fam. Madsen

jeg har aldrig haft en da jeg synes de er meget små.  så jeg kan ikke rigtig hjælpe dig.

Anmeld

21. oktober 2011

Fam. Madsen

jeg har aldrig haft en da jeg synes de er meget små.  så jeg kan ikke rigtig hjælpe dig.

Anmeld

21. oktober 2011

sne190810

Jeg mener at Dorthemus herinde fra, har haft brugt sådan en. Hvis det er kan du jo prøve at skrive til hende

Jeg har ikke selv haft en, men syntes godt om den. Syntes det virker som en smart ting

Anmeld

21. oktober 2011

Lullaby

Ideen er supergod men den fungerede bare ikke hos os. Hun møvede ud af den om natten for at komme tæt på mig og fik møvet sig videre enten op ad eller nedad hvor den ikke dækkede. Dvs at pludselig lå hun tæt på kanten når jeg vågnde. Udover det så måtte jeg skyde ryg for at kunne nå hende med babsen, hvilket gjorde at jeg næsten fik herrenas i ryggen hver evig eneste nat.. vi bruger den næste gang som alm vugge. Og køber derved en side mere..

Anmeld

21. oktober 2011

TbCp

Jeg følger da lige med her... ville også rigtig gerne have en!

Anmeld

21. oktober 2011

SpunkenJo

Fam. Madsen skriver:

Lidt små, men de fås Joni samme størrelser som en stor barnevogn, og den kan de fleste jo ligge i til de er 3 år, så størrelsen bekymrer mig slet ikke

Tak for dit input

Anmeld

21. oktober 2011

SpunkenJo

sne190810 skriver:

Jeg mener at Dorthemus herinde fra, har haft brugt sådan en. Hvis det er kan du jo prøve at skrive til hende

Jeg har ikke selv haft en, men syntes godt om den. Syntes det virker som en smart ting

Ja, det virker nemlig bare rigtig smart

Håber Dorthemus ser tråden, ellers må jeg lige skrive til hende
-tak for tippet

Anmeld

21. oktober 2011

SpunkenJo

Lullaby skriver:

Ideen er supergod men den fungerede bare ikke hos os. Hun møvede ud af den om natten for at komme tæt på mig og fik møvet sig videre enten op ad eller nedad hvor den ikke dækkede. Dvs at pludselig lå hun tæt på kanten når jeg vågnde. Udover det så måtte jeg skyde ryg for at kunne nå hende med babsen, hvilket gjorde at jeg næsten fik herrenas i ryggen hver evig eneste nat.. vi bruger den næste gang som alm vugge. Og køber derved en side mere..

Ja det lyder lidt vildt

Jeg skakt helt sikkert også ha en side med.

Jeg fik et tip fra en der har haft en, og når crib'en var koblet på sengen, satte hun sengeranden op imellem dem, så bens blev derinde

Så en blandet oplevelse fra dig
- good to know

Tak for input

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.