Bedsidecrib og amning. Hvad er din erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

SpunkenJo

TbCp skriver:

Jeg følger da lige med her... ville også rigtig gerne have en!

Det ser ikke ud som om der rigtig er nogen der har noget at bude ind med.

Kun 2 der har stemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Nessie

Jeg var helt vildt glad for vores. En af de bedste ting vi har købt

Han lå så fint i den om natten, og mens jeg ammede trak jeg ham bare over til mig, og løftede ham stille tilbage igen bagefter.

Da han fik flaske kunne jeg fint ligge og småsove mens jeg gav ham flasken.

Der var en side med vores, som vi kunne slå op, så det lignede en mini-tremmeseng.

Han lå i den til han var 9 mdr., så kom han i tremmeseng på sit eget værelse, men vi har altså været rigtig glade for den

Anmeld

22. oktober 2011

SpunkenJo

Nessie skriver:

Jeg var helt vildt glad for vores. En af de bedste ting vi har købt

Han lå så fint i den om natten, og mens jeg ammede trak jeg ham bare over til mig, og løftede ham stille tilbage igen bagefter.

Da han fik flaske kunne jeg fint ligge og småsove mens jeg gav ham flasken.

Der var en side med vores, som vi kunne slå op, så det lignede en mini-tremmeseng.

Han lå i den til han var 9 mdr., så kom han i tremmeseng på sit eget værelse, men vi har altså været rigtig glade for den

Lækkert

Jeg blir mere og mere lun på sådan en bandit

Hvilken en havde I?

Anmeld

22. oktober 2011

ano14316

Vi har en babybay sådan en her  http://www.babytorvet.dk/shop/babybay-babyseng-hvidlakeret-511p.html

Og indtil videre er jeg rigtig glad for den.. lillemanden er kun 14 dage, så vi har jo ikke brugt den så længe.. men det er rigtig rart at man lige kan løfte ham over i sengen når man har ammet, eller lige glide ham ind til sig hvis han er ked.

Og jeg tjekker "åbenbart" lige temperaturen hos ham mens jeg sover, for natten til i går havde han moslet dynen af, men vågnede fordi jeg opdaget han var kold, og 2 sek efter lå han på mors mave under mors dyne og fik varmen.. 

Ville lige tilføje at jeg købte vores brugt for 500 kr.. og den var nærmest ikke brugt.. dog uden madras

Anmeld

22. oktober 2011

Nessie

Lækkert

Hvilken en havde I?

Vi har lånt vores ud, og så vidt jeg ved, er de også rigtig glade for den

Man har baby tæt på, uden at behøve at dele seng med ham/hende, det var så skønt.

Vi har denne her:

http://www.troll.lv/eng/product_catalogue/innovative-products/bedside-crib-tm1.html

Og du kan da også lige få et billede af Daniel i den, da han var lille, lige kommet hjem fra sygehuset. I starten havde vi den stående i stuen, fordi han sov i sengen med os.

Anmeld

22. oktober 2011

Nessie

Nessie skriver:

Lækkert

Hvilken en havde I?

Vi har lånt vores ud, og så vidt jeg ved, er de også rigtig glade for den

Man har baby tæt på, uden at behøve at dele seng med ham/hende, det var så skønt.

Vi har denne her:

http://www.troll.lv/eng/product_catalogue/innovative-products/bedside-crib-tm1.html

Og du kan da også lige få et billede af Daniel i den, da han var lille, lige kommet hjem fra sygehuset. I starten havde vi den stående i stuen, fordi han sov i sengen med os.

Jeg kan ikke få uploadet billedet, så det må du have til gode

Anmeld

22. oktober 2011

SpunkenJo

Nessie skriver:

Jeg kan ikke få uploadet billedet, så det må du have til gode

Det bil jeg da glæde mig til

Anmeld

22. oktober 2011

Camillee

Vi har super glade for vores babybay, og den kommer helt sikkert også i brug til Splinten.

Jeg synes helt sikkert den var alle pengene værd!

Anmeld

22. oktober 2011

Nessie

Så lykkedes det at få et billede med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. oktober 2011

SpunkenJo

ano14316 skriver:

Vi har en babybay sådan en her  http://www.babytorvet.dk/shop/babybay-babyseng-hvidlakeret-511p.html

Og indtil videre er jeg rigtig glad for den.. lillemanden er kun 14 dage, så vi har jo ikke brugt den så længe.. men det er rigtig rart at man lige kan løfte ham over i sengen når man har ammet, eller lige glide ham ind til sig hvis han er ked.

Og jeg tjekker "åbenbart" lige temperaturen hos ham mens jeg sover, for natten til i går havde han moslet dynen af, men vågnede fordi jeg opdaget han var kold, og 2 sek efter lå han på mors mave under mors dyne og fik varmen.. 

Ville lige tilføje at jeg købte vores brugt for 500 kr.. og den var nærmest ikke brugt.. dog uden madras

Wauw en go pris

Hvilken farve, og hvad var der med dertil udover selve sengen?

Det er også netop den jeg har i kikkerten!!!

Det er da gode tegn, at den ikke er kasseret er efter de første 14 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.