Vi har ikke nogen opsparing fra os af og det er heller ikke sikkert det kommer det afhænger af fremtiden da vi begge er arbejdsløse. Min mormor og morfar har så valgt at lave en konto til vores søn i deres bank hvor de sætter 500kr ind til jul og fødselsdag frem til deres død

og det tror jeg også de gør bed vores lille pige når hun bliver født. De vil selv kunne hæve af den til de fra de er 16 men har dog planer om at det er os der bestemmer hvornår vores børn er ansvarlige nok for og tage vare på pengene. F.eks. Hvis vores søn ønsker sig et knallert kørekort skal han muligvis selv tjene penge til det og så kan han købe en knallert af opsparingen, mener det er vigtigt at vores børn lærer og håndterer penge og økonomi før de flytter hjemme fra det er der ingen i min familie der har lært og heller ikke min kæreste og det gjorde at vi fik en lidt svær start dog er vi dem i sviger familien der har den bedste økonomi

så det er rart, og vil jo gerne gøre vores bedste for og forberede vores børn på en god fremtid ( hvem vil ikke det)
Anmeld