Forfærdelig!! :'/ Græder stadig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

lulini

Tutter skriver:

Og til info!? Vi rotter os ikke sammen herinde - Vi HOLDER sammen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Stjernestoev

Tutter skriver:

Vi herinde på B, må ikke stille os undrene over hvorfor en bruger vælger og være anonym, men det vælger jeg nu og gøre alligevel..

Kan du ikke se, vi synes at det er meget underligt, at en anonym bruger vælger og lægge et link op, som er det samme link af samme debat, der virkelig er blevet spammet med de sidste par dage? Så hvis du, "Pablo" virkelig er den du er, hvorfor så anonym?

Et eller andet sted, synes jeg stadig det er at spamme siden herinde, om det er dig eller din kæreste, I har samme formål, hvad enten det kommer fra samme profil eller ej - Jeg tror nu vi har fattet formålet, allerede første dag, den samme debat med det link kom frem.. Hvis folk er interesseret gemmer de nok linket og vil trykke sig ind på det!

Og til info!? Vi rotter os ikke sammen herinde - Vi HOLDER sammen!!

Go nat til jer også

Altså nu er jeg godt nok meget enig i det du skriver!

Men den sidste kommentar? I og med TS og hans kæreste har en bruger herinde, så er de vel også en del af det "herinde", og jeg er ikke sikker på de føler at man "holder" sammen.

Anmeld

20. oktober 2011

Billemyre

20. oktober 2011

Stjernestoev

Billemyre skriver:

Så kan jeg godt se problemet!

Ja, spam er det bestemt! Men hun er i det mindste ærlig om det. Og jeg trykker gerne på en reklame, så en person kan tjene penge. Om hun udnytter at børn bliver mishandlet, det er jo kun hende selv der ved det. Nu læste jeg, at hun havde været med i Faderhuset, så jeg tænker at sagen måske, også har en personlig betydning for hende. Uanset hvad synes jeg det er fint, at nogen fortæller om de ting der sker rundt om i verden. Jeg læste det da, og havde aldrig hørt om det, så jeg googlede lidt videre. Så ligegyldig er bloggen jo ikke :-)

Anmeld

20. oktober 2011

Darling<3

Stjernestoev skriver:

Ja, spam er det bestemt! Men hun er i det mindste ærlig om det. Og jeg trykker gerne på en reklame, så en person kan tjene penge. Om hun udnytter at børn bliver mishandlet, det er jo kun hende selv der ved det. Nu læste jeg, at hun havde været med i Faderhuset, så jeg tænker at sagen måske, også har en personlig betydning for hende. Uanset hvad synes jeg det er fint, at nogen fortæller om de ting der sker rundt om i verden. Jeg læste det da, og havde aldrig hørt om det, så jeg googlede lidt videre. Så ligegyldig er bloggen jo ikke :-)

Jeg havde egenligt besluttet mig ikke at deltage mere i denne tråd, da jeg var den første til at "skabe" mistro

Men ----- Hvem er det der har været med i faderhuset???

Anmeld

20. oktober 2011

Darling<3

Allrigth lady's

HUN er ikke på denne side mere, om hun selv er smuttet eller om hun er blevet fulgt ud, ved jeg ikke..

Anmeld

20. oktober 2011

Stjernestoev

Honey<3 skriver:

Jeg havde egenligt besluttet mig ikke at deltage mere i denne tråd, da jeg var den første til at "skabe" mistro

Men ----- Hvem er det der har været med i faderhuset???

Altså hende der har lavet de her indlæg, det står der i hvertfald i hendes blog omkring det med de afrikanske børn..

Anmeld

20. oktober 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tråden er hermed låst, da den har udartet sig til alt andet end det vi ønsker på baby.dk

På vegne af staff
Sussie Thyssen

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.