Anonym skriver:
Synes det er sjovt, i går som så meget op i det i må virkelig ikke have noget at lave. Jeg er hendes kæreste og jeg har oprettet denne bruger for at komme ud med min debat. I har ikke noget at anmelde da det her er min første debat søde piger
, hvad hun har gjord var spam, og hun er blevet advaret og derfor gøre hun det ikke igen. Men hvad jeg gøre, er mit problem hvad ang. staff. Og så længe jeg kun har skrevet det ene debat, så der intet spam i det
og dig som synes jeg er lav, over at jeg bruger små stakkels børn til at tjene penge på. Luk øjnene op søde, det gøre alle. Hvorfor tror du der er noget der hedder Rød kors, Red barnet og diverse andre organisationer. Du lever i den virkelig verden. Ikke eventyrland.
Har i noget imod min debat, så fis af og lad være med at læse den. Så svært kan det ikke være. Hav en go'nat og få noget at lave istedet for at rotte jer sammen mod en person, som små hyæner.
Mvh. Pablo Cruz!
Vi herinde på B, må ikke stille os undrene over hvorfor en bruger vælger og være anonym, men det vælger jeg nu og gøre alligevel..
Kan du ikke se, vi synes at det er meget underligt, at en anonym bruger vælger og lægge et link op, som er det samme link af samme debat, der virkelig er blevet spammet med de sidste par dage? Så hvis du, "Pablo" virkelig er den du er, hvorfor så anonym?
Et eller andet sted, synes jeg stadig det er at spamme siden herinde, om det er dig eller din kæreste, I har samme formål, hvad enten det kommer fra samme profil eller ej - Jeg tror nu vi har fattet formålet, allerede første dag, den samme debat med det link kom frem.. Hvis folk er interesseret gemmer de nok linket og vil trykke sig ind på det!
Og til info!? Vi rotter os ikke sammen herinde - Vi HOLDER sammen!!
Go nat til jer også 
Anmeld