Forfærdelig!! :'/ Græder stadig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.751 visninger
47 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Anonym trådstarter

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Darling<3

Anonym skriver:

http://thechildwitchesofafrica.blogspot.com/

Ikke for at være super negativ, men tror du at du kan gemme dig bag en anonym facade????

Anmeld

19. oktober 2011

Simon's moar <3

Honey<3 skriver:

Ikke for at være super negativ, men tror du at du kan gemme dig bag en anonym facade????

Anmeld

19. oktober 2011

lulini

Honey<3 skriver:

tænkte det samme

Anmeld

19. oktober 2011

Witt

Honey<3 skriver:

Er det, det samme som i går med den børnemishandling tråd ?? Om jeg må spørge..

Anmeld

19. oktober 2011

DortheSimonsen

Hvad sker der lige her?

Anmeld

19. oktober 2011

GUSO

Øhhh ????

Anmeld

19. oktober 2011

lulini

DortheSimonsen skriver:

Hvad sker der lige her?

prøv at kopier linket og sæt den ind i søg feltet - der kommer utrolig mange tråde op, alle sammen skrevet af den samme.

Og går du ind på bloggen er der en masse annoncer og pga. dem så tjener hun penge hver gang vi går ind på bloggen.

Anmeld

20. oktober 2011

DortheSimonsen

lulini skriver:

prøv at kopier linket og sæt den ind i søg feltet - der kommer utrolig mange tråde op, alle sammen skrevet af den samme.

Og går du ind på bloggen er der en masse annoncer og pga. dem så tjener hun penge hver gang vi går ind på bloggen.

Åh, er det fra den debat med "Vil du tjene nemme penge- så tjek min blog!" Eller noget i den stil..

Anmeld

20. oktober 2011

lulini

DortheSimonsen skriver:

Åh, er det fra den debat med "Vil du tjene nemme penge- så tjek min blog!" Eller noget i den stil..

samme person i hvert fald - hun har oprettet 4 debatter med det her link bare for at få folk til at kigge - og så den her og sikkert flere på andre sidder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.