Forfærdelig!! :'/ Græder stadig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

DortheSimonsen

lulini skriver:

samme person i hvert fald - hun har oprettet 4 debatter med det her link bare for at få folk til at kigge - og så den her og sikkert flere på andre sidder

Ej, come on!

Hvis hendes blog er så spændende, skal folk vel nok finde den  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

lulini

DortheSimonsen skriver:

Ej, come on!

Hvis hendes blog er så spændende, skal folk vel nok finde den  

jeg har ikke engang orket at læse den eller kigge den, kun en gang så de der reklamer og at den var engelsk og så tænkte jeg "så - nu tjente hun penge nu smutter jeg" xD

Anmeld

20. oktober 2011

DortheSimonsen

lulini skriver:

jeg har ikke engang orket at læse den eller kigge den, kun en gang så de der reklamer og at den var engelsk og så tænkte jeg "så - nu tjente hun penge nu smutter jeg" xD

Haha
Jeg orkede nu heller ikke lige, at kigge den igennem! 

Anmeld

20. oktober 2011

lulini

DortheSimonsen skriver:

Haha
Jeg orkede nu heller ikke lige, at kigge den igennem! 

det burde ærlig talt meldes eller et eller andet for det er virkelig så tæt på at være spam som det kan være hvis ikke det er det allerede.

Anmeld

20. oktober 2011

Laura.

Hm.. nu har jeg ikke selv trykket på linket og har heller ikke tænkt mig at gøre det.. Jeg synes at måden ts lokker folk til at trykke på hendes link og på den måde tjener penge, er lavt..!
Nu ved jeg ikke om linket (eller nogle af alle de andre link hun har postet) er relevant eller ej, men hvis ikke, synes jeg næsten der burde være en politik herinde ang. tråde som denne..!?

Anmeld

20. oktober 2011

Laura.

og forresten.. TS: Hvor anonym ?? Vi ved jo godt hvem du er...

Anmeld

20. oktober 2011

lulini

Dk Lady skriver:

Hm.. nu har jeg ikke selv trykket på linket og har heller ikke tænkt mig at gøre det.. Jeg synes at måden ts lokker folk til at trykke på hendes link og på den måde tjener penge, er lavt..!
Nu ved jeg ikke om linket (eller nogle af alle de andre link hun har postet) er relevant eller ej, men hvis ikke, synes jeg næsten der burde være en politik herinde ang. tråde som denne..!?

Anmeld

20. oktober 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Dk Lady skriver:

Jeg har anmeldt det - det er jo spam at blive ved og ved.

Til TS: Jeg synes, det er både groft og uetisk at udnytte børns nød til at skaffe læsere til sin blog - umiddelbart efter, at du har reklameret med, at du tjener penge på det.

Anmeld

20. oktober 2011

DortheSimonsen

Mor og meget mere skriver:

Jeg har anmeldt det - det er jo spam at blive ved og ved.

Til TS: Jeg synes, det er både groft og uetisk at udnytte børns nød til at skaffe læsere til sin blog - umiddelbart efter, at du har reklameret med, at du tjener penge på det.

Anmeld

20. oktober 2011

DortheSimonsen

lulini skriver:

det burde ærlig talt meldes eller et eller andet for det er virkelig så tæt på at være spam som det kan være hvis ikke det er det allerede.

Det er blevet meldt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.