Altså herhjemme har vi da også en blandning af både nyt og brugt!! og sælger da også selv ud af de ting vi ikke længere har behov for...
Så nej, din veninde har ikke ret
Syntes det er lidt samme problemstilling som når nogle mener at det eneste rigtige at stoppe sit barn i er mærketøj!! øhh, undskyld mig men jeg har IKKE tænkt mig at købe bukser og bluser til 300,- og opefter pr. stk.... både fordi økonomien ikke på nuværende tidspunkt tillader det, men gjorde det heller ikke da muligheden var der rent økonomisk
For ved med mig selv at jeg ville ærgre mig gul og grøn og blå over at første gangt knægten havde dem på kom han hjem med hul på knæet eller lign.!! for ja det er afprøvet, så vil jeg langt hellere købe bukser på tilbud eller i H&M, føtex og lign. steder hvor de fåes til rimelige penge
De ting vi har fået brugt er både noget vi har købt enten via dba, qxl, har arvet eller fundet i en genbrugsbutik...
Og helt ærligt så vil jeg hellere tage i zoo, svømmehallen eller lign. en ekstra gang for de penge jeg sparer i forhold til at købe mærketøj eller insistere på at alt skal være nyt...
Der mange måder at være forældre på, men fællesnævneren for en god forældre må i mine øjne være at man sætter sine børns trivsel foran alt andet!!
Qnuz Diana
Anmeld