LilleLene skriver:
Jeg har lige fået at vide af en bekendt at man ikke vil give sit barn det bedste, hvis man købber barnevogn, seng og pudslebord brugt. At man skulle være en dårlig mor fordi man genbruger :O
Det gjorde mig faktisk lidt ked af det, at få det at vide
Jeg tænker heller bruge flere penge på de har tøj, bleer og sutteflasker nok, i stedet for at bruge 2000 kr extra på en barnevogn fordi den er ny
Er det mig der tager fejl ? :/
hvad er det for en klaphat med den lorteholdning.!!
man er en god mor hvis man køber tøj til sit barn som holder det i en god temperatur, og om det er brugt eller ej er da skide ligegyldigt.. generelt er man en god mor hvis man sørger for at barnet trives og har det godt og er i udvikling, og så er det da pisse ligegyldigt om bodyen eller strømperne, jakken eller flyverdragten er brugt.
i mine øjne er at købe brugt miljørigtigt fordi at der ikke bliver købt så meget nyt hele tiden så produktionen bliver helt vild og tovlig.. og det er sgu i orden..
at købe ALT nyt og tænk hvis ALLE gjorde det. det er jo nærmest miljøsvineri.. og pisse fisefornemt.. (og nu fornærmer jeg sikkert nogen) men hold kæft hvor er det overfladisk at ALT til ens barn SKAL være nyt fordi man ikke kan "tåle" at købe noget der har været brugt.. det er jo ikke ligefrem fordi at babyer dør af at få en body på der har været brugt, eller ligger i en barnevogn der har været brugt..
hvis det fungere og er i god stand så ser jeg så absolut ingen problemer i at købe brugt til min søn... der er selvfølgelig nogle ting man ikke køber brugt som Sko, madrasser, sutter og bleer.. men ALT det andet.. JADA.. !!! og det gør da så absolut ikke nogen til en dårligere mor..
Anmeld