Er bange for min hund omkring børn :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

anetteb skriver:

hun har helt klart fået nok, og har sagt fra. mange hunde plejer at være gode til at gå hen og ligge sig hvis de får nok af børn der omkring dem, men dette hjælper dog ikke hvis barnet bliver ved med at "irritere" hunden.
Hunden kan jo ikke sige fra på andre måder end at knurre/snappe/dreje hovedet hurtigt om imod barnet, så det ligner de snapper ud efter barnet.
bare fordi en hund snapper ud eller knurre, behøver det ikke at betyde at det er hunden der fejler noget, men derimod barnet der ikke har fået grænser. - Havde barnet nu fået af vide at han skulle stoppe, og han havde gjort det, så havde jeres vuffer nok haft et andet syn på børn idag.

stor krammer til dig

Det har du da fuldstændig ret i....

Er knust over vi skal til at arbejde med det!!!! Ville ønske vi ik havde været på den weekend 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Det har du da fuldstændig ret i....

Er knust over vi skal til at arbejde med det!!!! Ville ønske vi ik havde været på den weekend 

I kunne sagtens have været på den weekend med familien, drengens forældre skulle bare have holdt øje med hvordan han behandlede jeres hund.
jeg synes ikke du skal se det som noget du har skyld i.

Anmeld

20. oktober 2011

Anonym trådstarter

anetteb skriver:

I kunne sagtens have været på den weekend med familien, drengens forældre skulle bare have holdt øje med hvordan han behandlede jeres hund.
jeg synes ikke du skal se det som noget du har skyld i.

Det var ellers sødt skrevet af dig - tak for opbakningen 

Anmeld

20. oktober 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Det var ellers sødt skrevet af dig - tak for opbakningen 

Det var så lidt
- der er altid en grund til et dyrs adfærd, eller for den sags skyld, et menneske. - Vi kvinder/piger har vel også vores forbehold overfor en vis slags fyre hvis vi har haft en dårlig oplevelse med dem engang? hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.