Hej piger!
Åha, det her er godt nok svært for mig. Har derfor ikke brug for skæld ud eller noget i den dur.... Men GODE RÅD modtages med kys-hånd 
Jeg har en skøn-herlig bommuldshund på to år.
Vi var for et år siden i sommerhus en weekend, hvor min lille fætter på ca 3 år også var der.
Det var desværre så uheldigt, at han "fik lov" til at tyraniserer Malou. Dvs. han løb efter hende kontant, rev hende i den lange pels osv. osv.
På et tidspunkt kommer han stormende ud til de voksne og græder, at Malou har bidt ham. Han virker lidt drama-queen agtigt og jeg tænker det skulle da være underligt, det har hun da aldrig gjort før (ja ja det siger alle hunde-ejere, I know).
Jeg holder så skarpt øje med hund og dreng. Han er vild og løber hen mod hende og tramper løs og råber og skriger. På et tidspunkt hvor han spæner forbi hende og hun står under et spisebord ser jeg hende snappe ud efter ham som han løber forbi.
Der går det op for mig, at hun er gået i forsvarsposition.
Her kommer mit PROBLEM så.....
DET HAR HUN VÆRET SIDEN!
Vi har flere venner med børn og har har oplevet hende knurre af en baby der sad ved sin mor, tilbage for et halvt år siden. For et par uger siden havde vi besøg af et vennepar, hvor deres datter på halvandet løb forbi spisebordet hvor Malou sad under, gik Malou frem og snappede (rørte ikke pigen overhovedet).
I dag har jeg haft besøg af en anden veninde og søn på 16 mdr. og drengen stod og stirrede på Malou og Malou begyndte at knurre (lidt) af ham.
Hun skulle HELE tiden se hvor han var henne, meget obs.
Det er jo voldsom synd, for det er, som jeg ser det, bestemt ikke hendes skyld hun er blevet bange for børn!
HVAD SKAL VI GØRE??????
Jeg kan SLET ikke slappe af når jeg har små børn på besøg og er da også en anelse urolig for at jeg selv skal have barn i det nye år.
Men måske hun kan vænne sig til vores når hun er med helt fra starten og det ikke bare er en hurtigløber der kommer ind i huset.
MVH.