Spøgelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2009

charlottekri

Jeg tror også på spøgelser!! min mands mor døde for næsten 7 år siden, og for lidt over et år siden vågnede min mand ved at hans mor kaldte på ham. han styrtede rundt i hele huset, hvor hun hele tiden kaldte på ham fra det tilstødende rum... Han har aldrig været så mærkelig som der om morgenen og havde ikke sovet resten af natten... spooky!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2009

Alína Hólm

Sanne skriver:

Tror helt sikker på spøgelser, da jeg gik på efterskole skete der nogle rigtig underlig ting som man bare ikke kunne forklare...

Tog osse et billeder der hvor man kunne se en hvid skygge da det blev fremkaldet... mega underligt...

Så JA tror på spøgelser...

jeg tror også på spøgelser, jeg var en gang ude og gå sammen med en ven, på min efterskole, og jeg går stadivæk på skolen, da jeg var ude og gå sammen med ham, var det aften klokken var halv 10 tror jeg, vi var ved sådan en skov, og vi sto bare stille, der var noget som rørte os, vi blev vild bange, også tag jeg et billede med hans mobil fordi han havde lys på, så sendte han det senere på aftenen og jeg viste min rommie det, og hun sagde at hun godt kunne se det, men jeg skal bare lade være med at komme der hen igen, hun sagde noget med at jeg ikke skulle opsøge det, og det bliver bare værre. det var meget dårligoplevelse, jeg har en stor familie, og min mor og hendes søstre, har noget med 6 sans? og jeg har hvis fået det. men jeg viser det ikke så meget. fordi det er skræmmende at kunne se hvad der er sket i fortiden. jeg er meget bange hver gang jeg går i seng, især hvis min rommie vil have vinduet åbent om natten.

Anmeld

5. februar 2009

Pia.

Ja det gør jeg .... spøgelser/ånder ja kald det hvad i vil, men ja det gør jeg... har haft to meget mærkelige oplevelser med ting der blev flyttet imens jeg var her alene med min største søn.... Han så det også... og der er ingen anden forklaring på det....

Min genbo har oplevet noget MEGET mærkeligt... Hun mistede sin mormor og flere nætter i træk vågnede hun ved at nogen kaldte HEEIIIIDIIIII (Heidi) - og hun kunne i gange høre noget .... hendes mand og yngste datter hørte hende også kalde og en aften da de sad og skulle spise gik der pludselig en hvid skygge forbi deres vindue og det lignede fuldstændig mormoren - må indrømme da jeg hørte historien første gang jeg tænkte HVAD !!!!! men jeg tror dog på det og ved at der er mere imellem himmel og jord end de ting vi kan se og røre ved... - Heidi havde ikke fået sagt farvel til sin mormor, og det er nok det hun gerne ville !!!!

Knus Og uhhhhh fra Pia, som har kuldergysning....

Anmeld

5. februar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Ja det gør jeg .... spøgelser/ånder ja kald det hvad i vil, men ja det gør jeg... har haft to meget mærkelige oplevelser med ting der blev flyttet imens jeg var her alene med min største søn.... Han så det også... og der er ingen anden forklaring på det....

Min genbo har oplevet noget MEGET mærkeligt... Hun mistede sin mormor og flere nætter i træk vågnede hun ved at nogen kaldte HEEIIIIDIIIII (Heidi) - og hun kunne i gange høre noget .... hendes mand og yngste datter hørte hende også kalde og en aften da de sad og skulle spise gik der pludselig en hvid skygge forbi deres vindue og det lignede fuldstændig mormoren - må indrømme da jeg hørte historien første gang jeg tænkte HVAD !!!!! men jeg tror dog på det og ved at der er mere imellem himmel og jord end de ting vi kan se og røre ved... - Heidi havde ikke fået sagt farvel til sin mormor, og det er nok det hun gerne ville !!!!

Knus Og uhhhhh fra Pia, som har kuldergysning....

Ja min x-kærestes far døde os og blev os i huset fordi der manglet noget og de havet hjælp ude til at prøve og opklare det og det var godt nok klamt men mega spændende, og der kunne man tit mærke et kold pust ved en selv om alt var lukket osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.