Sanne skriver:
Tror helt sikker på spøgelser, da jeg gik på efterskole skete der nogle rigtig underlig ting som man bare ikke kunne forklare...
Tog osse et billeder der hvor man kunne se en hvid skygge da det blev fremkaldet... mega underligt...
Så JA tror på spøgelser...
jeg tror også på spøgelser, jeg var en gang ude og gå sammen med en ven, på min efterskole, og jeg går stadivæk på skolen, da jeg var ude og gå sammen med ham, var det aften klokken var halv 10 tror jeg, vi var ved sådan en skov, og vi sto bare stille, der var noget som rørte os, vi blev vild bange, også tag jeg et billede med hans mobil fordi han havde lys på, så sendte han det senere på aftenen og jeg viste min rommie det, og hun sagde at hun godt kunne se det, men jeg skal bare lade være med at komme der hen igen, hun sagde noget med at jeg ikke skulle opsøge det, og det bliver bare værre. det var meget dårligoplevelse, jeg har en stor familie, og min mor og hendes søstre, har noget med 6 sans? og jeg har hvis fået det. men jeg viser det ikke så meget. fordi det er skræmmende at kunne se hvad der er sket i fortiden. jeg er meget bange hver gang jeg går i seng, især hvis min rommie vil have vinduet åbent om natten.
Anmeld