Spøgelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2009

BinaMor

Eva skriver:

Jeg tror ikke på spøgelser...det voksede jeg vidst fra et sted mellem 1 og 3 klasse-griner

nej man skal nok have oplevet det for at tro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2009

Honningblomst

nej man skal nok have oplevet det for at tro

Jeg tror faktisk det er den anden vej rundt...du oplever kun noget hvis du tror på det...
Jeg har rigeligt med det leves der leves her på jorden, til at jeg gider og har behov for at tro på noget på den anden side...kan godt forstå at nogen i desperation over tabet af et nært menneske prøver at tro på de stadig er der...det er så synd, men vel meget naturligt.
Knus Eva...som helt sikkert tror på det liv der leves her og det har min opmærksomhed pt..jeg skal jo være dø noget længere end jeg skal leve, så der skal nok blive tid til spøgelser når jeg engang er hinsides-griner

Anmeld

4. februar 2009

BinaMor

Jeg tror faktisk det er den anden vej rundt...du oplever kun noget hvis du tror på det...
Jeg har rigeligt med det leves der leves her på jorden, til at jeg gider og har behov for at tro på noget på den anden side...kan godt forstå at nogen i desperation over tabet af et nært menneske prøver at tro på de stadig er der...det er så synd, men vel meget naturligt.
Knus Eva...som helt sikkert tror på det liv der leves her og det har min opmærksomhed pt..jeg skal jo være dø noget længere end jeg skal leve, så der skal nok blive tid til spøgelser når jeg engang er hinsides-griner

ja måske. men feks en en vinprop der svæver igennem luften foran os og en meget ikke troende bror og låste døre der er pivåbne om natten er temmelig tydeligt. døre der blir smækket i hovedet af os. lyset der slukkes. indekatte der blir lukket ude i bilen.... ku blive ved. jeg har intet behov for at tro for jeg ville da ikke blive et spøgelse når jeg dør. kedeligt liv hva? jeg tror bare på hvad jeg ser i stedet for at lukke øjene for at alt ikke er hvad man umiidelbart tror

Anmeld

4. februar 2009

Honningblomst

sabina22 skriver:

ja måske. men feks en en vinprop der svæver igennem luften foran os og en meget ikke troende bror og låste døre der er pivåbne om natten er temmelig tydeligt.

Måske I ikke skal drikke vin...-griner

Anmeld

4. februar 2009

BinaMor

Eva skriver:

Måske I ikke skal drikke vin...-griner

godt ord igen men til alles viden var det en madlavnings vin.. he he.. og hans bror tror stadig ikke. han nægter at tale om det men dengang sad han og sagde: så... så.. så.. du det? - og han er altså hardcore soldat

Anmeld

4. februar 2009

Diana...

Nu er det jo ikke kun folk der mister nogen der tror på spøgelser jeg mistet for første gang nogen der stod mig nært sidste år men har troet på det siden 9 klasse da jeg fik mulighed for at opleve det...

Anmeld

4. februar 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Nu er det jo ikke kun folk der mister nogen der tror på spøgelser jeg mistet for første gang nogen der stod mig nært sidste år men har troet på det siden 9 klasse da jeg fik mulighed for at opleve det...

Nej, men tror mange har brug for at tro når de mister....og jeg har heldigvis ikke været derude hvor jeg har haft brug for det...så måske jeg ændre mening en dag...lige nu tror jeg på det liv der leves her og der er nok at tage fat i...
Knus..

Anmeld

4. februar 2009

Loggidut

hmmm....om man tror eller ej kan jo være ligegyldig.
Men jeg tror på som eva siger, at man skal være åben over for det, før man kan se/opleve/ tro.

Jeg tror virkelig der er mere mellem himmel og jord, end bare lige, og heldigvis for det.
Ikke fordi jeg har et behov, men må da indrømme jeg bliver beroliget ved tanken.

ha ha, hvis du virkelig mener det ikke findes, så smut ind på mit album og kig de billeder.
de er blevet undersøgt af en foto-fyr fra stifttidene, som kun kunne dokumentere at den ene plet på billederne, var en fedtefinger på linsen, men alt det andet, var ikke noget som var på linsen, men der i mod noget som var til stede da billederne blev taget.

måske kan man enten rykke ved din virkelighed, eller du måske kan give en fornuftig forklaring på dem?

Anmeld

4. februar 2009

Diana...

Eva skriver:

Nej, men tror mange har brug for at tro når de mister....og jeg har heldigvis ikke været derude hvor jeg har haft brug for det...så måske jeg ændre mening en dag...lige nu tror jeg på det liv der leves her og der er nok at tage fat i...
Knus..

Det er rigtig.
Knus

Anmeld

4. februar 2009

Honningblomst

Loggidut skriver:

hmmm....om man tror eller ej kan jo være ligegyldig.
Men jeg tror på som eva siger, at man skal være åben over for det, før man kan se/opleve/ tro.

Jeg tror virkelig der er mere mellem himmel og jord, end bare lige, og heldigvis for det.
Ikke fordi jeg har et behov, men må da indrømme jeg bliver beroliget ved tanken.

ha ha, hvis du virkelig mener det ikke findes, så smut ind på mit album og kig de billeder.
de er blevet undersøgt af en foto-fyr fra stifttidene, som kun kunne dokumentere at den ene plet på billederne, var en fedtefinger på linsen, men alt det andet, var ikke noget som var på linsen, men der i mod noget som var til stede da billederne blev taget.

måske kan man enten rykke ved din virkelighed, eller du måske kan give en fornuftig forklaring på dem?

Der er da helt sikkert meget vi ikke kan forklare...men ordet eller fænomenet "spøgelser" (på den måde som jeg opfatter ordet) det tror jeg ikke på...
Heldigvis er det ikke alt vi kan forklare og det synes jeg er positivt....selvom vi åbenbart altid prøver.---
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.