Diana/Claus skriver:
Jeg har hørt før at nogen børn kan se spøgelser men det ikke rigtig kan bevises gu ve om det er det vi kalder for deres fantasi ven? synes det er mega spændende og gad god selv se et har oplevet det før men aldrig set det men tror jeg ville skide grønne grise hi hi men vil gerne alligevel...
Forresten, så døde min ex-svigerfar i september sidste år og hans bil blev hentet. Min ex sad inde i sin bil og tog billeder af det og på 3 af billederne står der en person ved deres en vindue, som man kan se i hans sidespejl, problemet er bare at der ingen mennesker var da han holdte helt ind til husmuren på deres grund.. Men jeg har set billederne, på 2 af dem er der ingen og pludselig på det 3-4 og 5 billede står der en person.. Han så ingen men opdagede det da han kiggede på billederne, som han skulle vise sin mor. (det var en kæmpe lastbil der hentede bilen).. føj..
Mine forældre har desuden et kolonihavehus, som min far selv har bygget, de rev det gamle ned, som de havde arvet efter min mormors moster... Deres skabe kan godt åbne sig imens vi sidder og ser fjernsyn, og når vi så siger:: Nej moster ikke nu, så lukker skabene igen...
Jeg er ikke bange men føler mig faktisk tryg..
Jeg ved at vores kære afdøde passer på os og vil os det bedste, og deres drillerier kun er for at gøre os opmærksom på at de er her!!
Hehe, jeg er nok lidt skør, men det er det jeg tror på!
Knus Anja
Anmeld