Spøgelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2009

heaven

Diana/Claus skriver:

Jeg har hørt før at nogen børn kan se spøgelser men det ikke rigtig kan bevises gu ve om det er det vi kalder for deres fantasi ven? synes det er mega spændende og gad god selv se et har oplevet det før men aldrig set det men tror jeg ville skide grønne grise hi hi men vil gerne alligevel...

jeg har en lillebror som kan det der... han kan se ting, og har 2 skytsengle på hans værelse... det er virkelig underligt, og det har også været en belasrning for ham da han var mindre, for han blev jo bange og troede han var ved at blive skør i hovedet... nu er der mere balance i det, og han har lært at "lukke ned", for de ting der skræmmer ham...

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2009

Diana...

heaven skriver:

jeg har en lillebror som kan det der... han kan se ting, og har 2 skytsengle på hans værelse... det er virkelig underligt, og det har også været en belasrning for ham da han var mindre, for han blev jo bange og troede han var ved at blive skør i hovedet... nu er der mere balance i det, og han har lært at "lukke ned", for de ting der skræmmer ham...

Jannie

Hold da op ja det kunne jeg godt forstille mig må ha været hård ind til min ligesom får kontrol over det... hvor gammel er han?

Anmeld

3. februar 2009

pusling30

Diana/Claus skriver:

Jeg har hørt før at nogen børn kan se spøgelser men det ikke rigtig kan bevises gu ve om det er det vi kalder for deres fantasi ven? synes det er mega spændende og gad god selv se et har oplevet det før men aldrig set det men tror jeg ville skide grønne grise hi hi men vil gerne alligevel...

Forresten, så døde min ex-svigerfar i september sidste år og hans bil blev hentet. Min ex sad inde i sin bil og tog billeder af det og på 3 af billederne står der en person ved deres en vindue, som man kan se i hans sidespejl, problemet er bare at der ingen mennesker var da han holdte helt ind til husmuren på deres grund.. Men jeg har set billederne, på 2 af dem er der ingen og pludselig på det 3-4 og 5 billede står der en person.. Han så ingen men opdagede det da han kiggede på billederne, som han skulle vise sin mor. (det var en kæmpe lastbil der hentede bilen).. føj..

Mine forældre har desuden et kolonihavehus, som min far selv har bygget, de rev det gamle ned, som de havde arvet efter min mormors moster... Deres skabe kan godt åbne sig imens vi sidder og ser fjernsyn, og når vi så siger:: Nej moster ikke nu, så lukker skabene igen...
Jeg er ikke bange men føler mig faktisk tryg..

Jeg ved at vores kære afdøde passer på os og vil os det bedste, og deres drillerier kun er for at gøre os opmærksom på at de er her!!
Hehe, jeg er nok lidt skør, men det er det jeg tror på!
Knus Anja

Anmeld

3. februar 2009

heaven

Hold da op ja det kunne jeg godt forstille mig må ha været hård ind til min ligesom får kontrol over det... hvor gammel er han?

han er næsten 16 nu, men han har kunne det i 6 år - minimum, det var ligesom der det gik op for mine forældre og jeg, der var et eller andet..

det er mange og lange historier, og jeg vil ikke fortælle dem off, - gider ikke hvis nogen tror det er noget jeg bare finder på - det er langt ude noget af det, langt ude, men rigtigt...

men han har som sagt fået hjælp til at lære at lukke ned, han har et fast dagligt ritual og det har hjulpet ham....

Jannie

Anmeld

3. februar 2009

Loggidut

Tynen skriver:

Ikke de billeder igen, Sloggi!
Jeg var ved at skide i bukserne da jeg skulle sove om aftenen
Kan slet ikke holde til det der

så lad være med at kigge dem den her gang

Anmeld

4. februar 2009

malou

Jeg har selv set et!!!! Skulle hente min daværende bil i Vejle efter den havde få ny motor i og da jeg omkring ved halv 1 tiden om natten kører tilbage ad landevejen mod Fyn ser jeg pludselig en grå/hvid skikkelse svæve henover vejen ca 50 m foran bilen.. kom fra højre og forsvandt til venstre ind i skoven da jeg kørte forbi... Det var TYDELIGT at se det var en mandsperson men det hele gik så stærkt og væk var han. Det var en sindsyg VILD oplevelse som jeg aldrig vil glemme.. der var ingen biler, ingen huse. intet i nærheden.. bare skov. Så klart jeg tror på spøgelser....

Min lille nevø har også set et.. "mor mor mor" græd han een nat. "fjern manden" og så pejede han over i hjørnet af værelset. Deres hunde gøede og knurede altid nede for ende ad trappen op til første sal... efter 6 md med gentagene oplevelser.. flyttede de!!

Knus malou.... som synes det er Viiiillllldt spændende...

Anmeld

4. februar 2009

Diana...

malou skriver:

Jeg har selv set et!!!! Skulle hente min daværende bil i Vejle efter den havde få ny motor i og da jeg omkring ved halv 1 tiden om natten kører tilbage ad landevejen mod Fyn ser jeg pludselig en grå/hvid skikkelse svæve henover vejen ca 50 m foran bilen.. kom fra højre og forsvandt til venstre ind i skoven da jeg kørte forbi... Det var TYDELIGT at se det var en mandsperson men det hele gik så stærkt og væk var han. Det var en sindsyg VILD oplevelse som jeg aldrig vil glemme.. der var ingen biler, ingen huse. intet i nærheden.. bare skov. Så klart jeg tror på spøgelser....

Min lille nevø har også set et.. "mor mor mor" græd han een nat. "fjern manden" og så pejede han over i hjørnet af værelset. Deres hunde gøede og knurede altid nede for ende ad trappen op til første sal... efter 6 md med gentagene oplevelser.. flyttede de!!

Knus malou.... som synes det er Viiiillllldt spændende...

jeg tror ikke jeg havet kunne styre bilen...

Anmeld

4. februar 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Zone reality, men der er lige kommet noget andet men det skulle komme igen her 21.05...

Jeg elsker den kanal vi har den lige nu som prøvekanal ved ikke hvad jeg skal gøre når vi ikke har den mere...

Elsker osse at se det med uopklaret mord og mord...
De sender det osse på discoveri og den gang der var sbsnet

Anmeld

4. februar 2009

BinaMor

ja boede sammen med en engang. flinker fyr

Anmeld

4. februar 2009

Honningblomst

Jeg tror ikke på spøgelser...det voksede jeg vidst fra et sted mellem 1 og 3 klasse-griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.