Spøgelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tror du på spøgelser?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.044 visninger
43 svar
0 synes godt om
3. februar 2009

Diana...

Hej Piger

Vi sidder lige og ser et program i fjernsynet om spøgelser som faktisk er meget spændende.

Så begynde jeg jo og tænke lidt hvor mange er jer baby tøser tror på spøgelser?

Mange spøgelses knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2009

SaNiNa

Tror helt sikker på spøgelser, da jeg gik på efterskole skete der nogle rigtig underlig ting som man bare ikke kunne forklare...

Tog osse et billeder der hvor man kunne se en hvid skygge da det blev fremkaldet... mega underligt...

Så JA tror på spøgelser...

Anmeld

3. februar 2009

Maria9990

Jeg tror på at der er mere mellem himmel og jord end vi sådan lige kan se.
Jeg tror ikke at når vi dør, er vi bare væk, men at der er noget godt bagefter.

Jeg ved ikke om jeg tror der findes spøgelser, men vælger bevidst ikke at tænke meget over det, for det skræmmer mig ret så meget, de ting der ikke kan forklares.

Anmeld

3. februar 2009

Marlene.B

Hej.
Jeg tror at der findes noget, kan ikke rigtig forklare hvad, men er sikker på at der er nogle sjæle der blir tilbage.
Er ikke bange eller noget, men føler nogen gange om aftenen at der er nogen/noget når jeg går ude (bor på landet) i mørket.
Siger det ikke til nogen for så blir jeg nok indlagt

Anmeld

3. februar 2009

Maria9990

På hvilken kanal ?

Anmeld

3. februar 2009

Diana...

Zone reality, men der er lige kommet noget andet men det skulle komme igen her 21.05...

Anmeld

3. februar 2009

Diana...

Jeg har selv skrevet en opgave i 9 klasse om spøgelser hvor vi var ude på et slot og opleve nogen af de ting, Jeg har aldrig været så skræmt før men det var mega spændende. så jeg tror mere end meget på spøgelser og synes det er meget spændende og kunne godt tænke mig at vide mere omk. dette...

Anmeld

3. februar 2009

pusling30

Jeg tror på spøgelser.. Da jeg boede i Kbh Sv med min ex, havde vi et 660 l akvarium, og en stor bøtte fiskemad med skruelåg, den var helt fyldt. En dag var vi hos svigermekanikkerne, og da vi kom hjem sent om aften, lå alt fiskemaden på gulvet og bøtten var tom, men låget var skruet på! Vi oplevede også at vores tørre planter pludselig en nat løb over med vand!!
Da vi fik vores 1 søn ville han ikke sove i vuggen i det samme hjørne, og han skreg så snart jeg lagde ham! min 4 katte gik og hvæsede af hjørnet!!

Her hvor jeg bor nu, har jeg været ude for at min dvdafspiller pludselig tænder og kan afspille en film i ca 2-10 min og så slukker den igen, lyset har også skruet op og ned af sig selv (standerlampe) Ting forsvinder og dukker mystisk nok op igen efter et par dage!!

Så ja jeg tror på spøgelser..
Da jeg ventede min 3 søn, lå jeg og sov, mit vindue var lukket og i min drøm kom min mormor og aede mig på kinden og sagde at alt nok skulle gå godt, selvom den lille ikke havde det godt inde i maven, jeg vågnede med et sæt, og satte mig op, og den kind hun havde rørt var iskold!

Knus Anja mor til 3

Anmeld

3. februar 2009

Diana...

Pusling30 skriver:

Jeg tror på spøgelser.. Da jeg boede i Kbh Sv med min ex, havde vi et 660 l akvarium, og en stor bøtte fiskemad med skruelåg, den var helt fyldt. En dag var vi hos svigermekanikkerne, og da vi kom hjem sent om aften, lå alt fiskemaden på gulvet og bøtten var tom, men låget var skruet på! Vi oplevede også at vores tørre planter pludselig en nat løb over med vand!!
Da vi fik vores 1 søn ville han ikke sove i vuggen i det samme hjørne, og han skreg så snart jeg lagde ham! min 4 katte gik og hvæsede af hjørnet!!

Her hvor jeg bor nu, har jeg været ude for at min dvdafspiller pludselig tænder og kan afspille en film i ca 2-10 min og så slukker den igen, lyset har også skruet op og ned af sig selv (standerlampe) Ting forsvinder og dukker mystisk nok op igen efter et par dage!!

Så ja jeg tror på spøgelser..
Da jeg ventede min 3 søn, lå jeg og sov, mit vindue var lukket og i min drøm kom min mormor og aede mig på kinden og sagde at alt nok skulle gå godt, selvom den lille ikke havde det godt inde i maven, jeg vågnede med et sæt, og satte mig op, og den kind hun havde rørt var iskold!

Knus Anja mor til 3

Uha jeg var flyttet hi hi
Og tak for din PB besked det rigtig sød af dig du gad og tage dig tid til at skrive det til mig

Knus Diana

Anmeld

3. februar 2009

Loggidut

jeps, har billeder af dem, så klart ja, altså billeder jeg selv har taget!

så jeg tvivler slet ikke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.