Jeg tror på spøgelser.. Da jeg boede i Kbh Sv med min ex, havde vi et 660 l akvarium, og en stor bøtte fiskemad med skruelåg, den var helt fyldt. En dag var vi hos svigermekanikkerne, og da vi kom hjem sent om aften, lå alt fiskemaden på gulvet og bøtten var tom, men låget var skruet på! Vi oplevede også at vores tørre planter pludselig en nat løb over med vand!!
Da vi fik vores 1 søn ville han ikke sove i vuggen i det samme hjørne, og han skreg så snart jeg lagde ham! min 4 katte gik og hvæsede af hjørnet!!
Her hvor jeg bor nu, har jeg været ude for at min dvdafspiller pludselig tænder og kan afspille en film i ca 2-10 min og så slukker den igen, lyset har også skruet op og ned af sig selv (standerlampe) Ting forsvinder og dukker mystisk nok op igen efter et par dage!!
Så ja jeg tror på spøgelser..
Da jeg ventede min 3 søn, lå jeg og sov, mit vindue var lukket og i min drøm kom min mormor og aede mig på kinden og sagde at alt nok skulle gå godt, selvom den lille ikke havde det godt inde i maven, jeg vågnede med et sæt, og satte mig op, og den kind hun havde rørt var iskold!
Knus Anja mor til 3
Anmeld