Må jeg lige spørge? (strækmærker)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2009

Kvindemin

Mebach skriver:

Jeg synes bare jeg læste på et tidspunkt at folk var så stolte af dem.
Og jeg undrede mig lige over hvorfor.

Det har du også ret i, det var der nogle der skrev

Men nej, hader mine strækmærker, og vil for alt i verdenen gerne have dem fjernet.

Som folk siger 'jamen det er da ikke grimt, det viser da bare du har født, og det er jo smukt', ja det er smukt - men man kan da umuligt forbinde strækmærker med SMUK

Min mor har dem ikke, og min søster som lige har født, har heller ikke et eneste.
Jeg smurte mig med baby oil, havde hørt det skule virke. Men nej nej, ikke på mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2009

malou

Hold da op... jeg kan da godt læse ud fra Jeres indlæg, at jeg er en af de meget få heldige kvinder der IKKE har fået nogen strækmærker.. ikke et eneste faktisk. Jeg har endda en sol tatoveret om navlen og selv den er ikke revnet i farven nogen steder...

Ved ikke om det har noget at sige... eller om det er det der har gjort forskellen men jeg smurte altså min mave morgen, middag og aften med en MEGET FED creme fra apoteket.... den stod bare ved siden af tandbørsten

knus malou

gravid billede og 2 uger efter fødsel

Anmeld

4. februar 2009

Kvindemin

malou skriver:

Hold da op... jeg kan da godt læse ud fra Jeres indlæg, at jeg er en af de meget få heldige kvinder der IKKE har fået nogen strækmærker.. ikke et eneste faktisk. Jeg har endda en sol tatoveret om navlen og selv den er ikke revnet i farven nogen steder...

Ved ikke om det har noget at sige... eller om det er det der har gjort forskellen men jeg smurte altså min mave morgen, middag og aften med en MEGET FED creme fra apoteket.... den stod bare ved siden af tandbørsten

knus malou

Smukt. Gid det var mig, du skal være så stolt
Jeg har fået min mave tilbage, altså er på ingen måder tyk eller har løst hud.
Men en masse ulækre strækmærker.
Det er simpelthen så trist, jeg har det så grimt med det. Kommer ALDRIG i bikini igen.

Men hvor er din mave bare fin glat

Anmeld

4. februar 2009

Diana...

malou skriver:

knus malou

Super smuk mave håber heller ikke jeg får noget.

Knusser

Anmeld

4. februar 2009

malou

Chritinap skriver:

Smukt. Gid det var mig, du skal være så stolt
Jeg har fået min mave tilbage, altså er på ingen måder tyk eller har løst hud.
Men en masse ulækre strækmærker.
Det er simpelthen så trist, jeg har det så grimt med det. Kommer ALDRIG i bikini igen.

Men hvor er din mave bare fin glat

tak... Utroligt jeg har været så heldig... tog da 26 kg på Tor du virkelig ikke du kommer i bikini mere??

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.