Må jeg lige spørge? (strækmærker)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2009

Stumpen

Jeg har dem over hele min store vom og vil jeg ikke sige at jeg er stolt af dem (hvis jeg har skrevet det, deltog vist i den debat, så er det en fejl) Men jeg er ligeglad med dem, de er en del af mig nu og gider ikke bruge tid på at gå og øffe over dem.. De er der og det bliver de ved med at være...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2009

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Hvorfor er I så stolte af Jeres strækmærker?
Er de forsvundet lidt med tiden?
Har I evt. gjort noget for at smøre huden, holde den extra elastisk, mens I var gravide?
Hvis du har fået strækmærker, er det så noget du har arvet fra din mor, eller er det en skrøne?

tja stolt af dem ved jeg ikke om man kan sige jeg er, men jeg vil da sige at jeg ikke hader dem som så mange andre gør...

For mig er det en naturlig ting, som man er mer end heldig hvis man slipper for...

Betina

Anmeld

3. februar 2009

wamse

Anja skriver:

Jeg er ikke stolt af dem, men de generer mig ikke .... det er bare sådan jeg ser ud nu

enig

Anmeld

3. februar 2009

Diana...

PiaR skriver:

ja det er da også ØV... Bedst som man tror at nu er det nu, så snyder det lidt... men jeg er nu helt sikker på der er noget i gang, det tyder det da meget på og med termin om meget få dage, passer tidspunktet jo perfekt...

Krydser fingre for den lille rod snart kommer ud til sine forældre...

Tak søde Men ja der kan ikke gå så lang tid endnu jeg ved jo at inden for 4 uger er han i mine arme håber bare ikke der går så lang tid gider ikke gå så meget over tid så vil jeg sættes igang.

Anmeld

3. februar 2009

Helle30

Jeg har slet ikke nogen strækmærker, men hvis jeg havde, ville jeg jo være nød til at acceptere dem, for jeg har endnu ikke hørt om noget, der kan fjerne striberne.
Desuden er der jo andre forandringer, der følger med, når man har båret og født børn, og sådan må det nok være.

- Helle

Anmeld

3. februar 2009

pusling30

Jeg har en smule strækmærker på maven lige over skambenet, ikke mange og de er ikke så synlige, så jeg syntes jeg har været heldig. Jeg er jo en lille str og har været gravid 3 gange. Men de mærker jeg har, er jo pga mine skønne drenge som jeg for intet i verden ville undvære..

Anja mor til 3

Anmeld

3. februar 2009

Honningblomst

Jeg synes strækmæker er virkelig grimme og når jeg ser en kvinde uden bliver jeg helt misundelig....det er muligt at det hører med for nogen og jeg er en af dem...men at elske dem og holde af dem kommer jeg aldrig til. De er IKKE en del af mig og kommer væk.
Jeg tror ikke man kan gøre noget for at undgå dem...min mor har to bittesmå lige over navlen og har født tre børn....jeg har mellem tisser og navle og jeg kan intet gøre ved dem...jeg skal have dem seks måneder endnu og så byttes de ud med en flot flad mave og samtidig ryger mit kejsersnitar også...jeg behøver ikke hængepatter og strækmærker for at mindes og huske at jeg er mor til tre fantastiske børn...jeg kan jo bare se på mine drenge..så alt der før på mit ydre vidende om at jeg havde født tre børn de forsvinder, men den vigtige forandring er jo ikke den ydre...og det indre forbliver det samme.
KNus Eva..

Anmeld

4. februar 2009

Christinahr

Jeg er bestemt ikke stolt af dem, men er heldigvis ikke ramt hårdere end at jeg ikke bliver generet af dem og har accepteret at min krop har forandret sig efter fødslen og jeg kan heldigvis stadig gå i bikini

Anmeld

4. februar 2009

Doktor Doolittle

Mebach skriver:

Hvorfor er I så stolte af Jeres strækmærker?
Er de forsvundet lidt med tiden?
Har I evt. gjort noget for at smøre huden, holde den extra elastisk, mens I var gravide?
Hvis du har fået strækmærker, er det så noget du har arvet fra din mor, eller er det en skrøne?

Strækmærker er arvelige, man kan ikke gøre noget for at holde dem væk, kommer de så kommer de.

Anmeld

4. februar 2009

Lullaby

Nej heldigvis har jeg kun en miniet på min ene side som man ikke kan se men som jeg ved er der Jeg vil ikke acceptere at have dem. Jeg elsker mine unger og har været heldig med ikke at få flere, men jeg kan ikke se hvorfor man skal acceptere det "fordi sådan er det at få børn". Niks ikke hos mig Når jeg er færdig med at få børn så skal maven fikses som desværre er blevet lidt slap selvom jeg laver maveøvelser, babserne skal hives op og hvis der er flere strækmærker så skal de skæres væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.