Må jeg lige spørge? (strækmærker)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.159 visninger
34 svar
0 synes godt om
3. februar 2009

Rasmine

Hvorfor er I så stolte af Jeres strækmærker?
Er de forsvundet lidt med tiden?
Har I evt. gjort noget for at smøre huden, holde den extra elastisk, mens I var gravide?
Hvis du har fået strækmærker, er det så noget du har arvet fra din mor, eller er det en skrøne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2009

A.

jeg er ikke stolt af dem har dem og sådan er det bare.jo jeg har lavet alt muligt men det hjælper ikke, og nej det er ikke en skrøne nåde læge JM og alle andre har også sagt at det er fra mor ..

Anmeld

3. februar 2009

Rasmine

Jeg synes bare jeg læste på et tidspunkt at folk var så stolte af dem.
Og jeg undrede mig lige over hvorfor.

Anmeld

3. februar 2009

A.

ja det er noen kun også læse mig frem til det jeg har dem og skal leve med dem har ikke tænkt mig at sidde og tude fordi jeg har fået strækmærker..

Anmeld

3. februar 2009

Diana...

Mebach skriver:

Jeg synes bare jeg læste på et tidspunkt at folk var så stolte af dem.
Og jeg undrede mig lige over hvorfor.

Ja jeg har os læst der er flere der er stolte af dem. Hi hi jeg forstå det ikke men sådan er vi jo så forskellige Jeg har ikke selv haft nogen men opdaget i går på et af mine Million af toilet besøg At jeg har fået et lille et på siden heldigvis nede ved trussekanten så man ikke ser det så meget, men håber ikk der kommer flere el at det bliver større. for så ville de irritere mig.

Knus Diana som ikke vil være stolt af sine stræk mærker hvis der kommer flere.

Anmeld

3. februar 2009

Anja

Jeg er ikke stolt af dem, men de generer mig ikke .... det er bare sådan jeg ser ud nu

Anmeld

3. februar 2009

Anja

Ja jeg har os læst der er flere der er stolte af dem. Hi hi jeg forstå det ikke men sådan er vi jo så forskellige Jeg har ikke selv haft nogen men opdaget i går på et af mine Million af toilet besøg At jeg har fået et lille et på siden heldigvis nede ved trussekanten så man ikke ser det så meget, men håber ikk der kommer flere el at det bliver større. for så ville de irritere mig.

Knus Diana som ikke vil være stolt af sine stræk mærker hvis der kommer flere.

Da jeg var gravid første gang var jeg også meget stolt over, at jeg helt bestemt IKKE havde fået nogle strækmærker, men ak, da jeg havde født og maven faldt, så kom de rigtigt tilsyne. Man kunne ikke se dem på min udspilede hud, men de var der og er der nu i et helt bælte under navlen ....

Så bliv ikke for skuffet, hvis de dukker op alligevel ...

Anmeld

3. februar 2009

Diana...

Anja skriver:

Da jeg var gravid første gang var jeg også meget stolt over, at jeg helt bestemt IKKE havde fået nogle strækmærker, men ak, da jeg havde født og maven faldt, så kom de rigtigt tilsyne. Man kunne ikke se dem på min udspilede hud, men de var der og er der nu i et helt bælte under navlen ....

Så bliv ikke for skuffet, hvis de dukker op alligevel ...

Det har jeg hørt flere gange, det høre jo til en graviditet. men uanset om jeg får flere el ikke så vil jeg da ikke være stolt af de mærker på min mave.

Anmeld

3. februar 2009

Janep

Jeg har strækmærker hele vejen rundt bar ikk på ryggen self men siderne og maven og jeg er da bestemt ikke stolt af dem. Ja man kan se jeg har været gravid men det sys jeg ikk jeg behøver gå og vise frem.
Hvis Det sku vises at jeg har været gravid ville det bedste (og smukkeste) være at vise min dejlige datter frem

Men nej, er heller ikk stolt af mine mærker, men de er der og så må man jo leve med det

Anmeld

3. februar 2009

charlottekri

Jeg har også et helt bælte under navlen af strækmærker, og jeg vil da ikke sige at jeg er direkte stolt af dem, men tænker på hvad jeg har fået ud af dem Der er kommet noget godt ud af noget skidt he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.