Må jeg lige spørge? (strækmærker)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2009

Mutti2

Jeg er stolt af mine strækmærker

Det er noget der hører med til gravididteten. Jeg fejrede dem, da de kom 1 uge før terminen. Jeg ved egentligt ikke hvorfor. Men som en anden siger, så er det en del af vores krop nu, og i stedet for at sætte sig ned og græde over dem, hvorfor så ikke bare elske hver millimeter af dem

Jeg ventede på dem, og glædede mig også til at min navle ville puffe ud.... hvilket den bare slet ikke gjorde Jeg har bare virkeligt glædet mig til det. jeg kan ikke rigtigt forklare hvorfor Jeg håbede også på den helt store mave, men fik en lille fin og rund en

For mig betyder det ikke så meget hvordan min krop ser ud (selvfølgelig ønsker jeg ikke slaske bælte om maven). Men jeg synes selv min krop er hammer lækker (også med strækmærker og hængepatter). Det er det vigtigste for mig. og så har jeg jo fået verdens dejligste datter ud af det

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2009

Pia.

Jeg er på INGEN måde stolt af mine - de er SÅ GRIMME... og de passer slet ikke til min krop - kort sagt så hader jeg de strækmærker og en eller anden dag skal de fjernes, hvordan ved jeg ikke, men væk skal de.... !!!

Anmeld

3. februar 2009

monstar99

har brugt alt muligt creme under graviditeten til at prøve at undgå dem.
Men har fået mange strækmærker på mave og lår.
Nu ved jeg jo ikke hvordan det kommer til at se ud endnu.
Mangler 4kg få jeg er på min få graviditest vægt og 6-4 bukse størelser.
Men nu er det jo også kun 5uger og 2dage siden jeg "fødte".

Jeg synes strækmærkerne er det mindste problem da jeg fik lavet et AKS
Så er mere træt af aret som siddet meget grimt sidder højt og er skævt, da det jo gik lidt stærkt med at få lille manden ud.

Men det jo bare noget jeg skal leve med.

Der ud over så er det jo bare et "mærke" på at jeg har fået min søn.

En historie man kan vise.

Så tror det ender godt med det hele.

Anmeld

3. februar 2009

KarinaIda

Hej....

Jeg er også en af de uheldige der har fået strækmærker, de kom også først tydeligt frem da jeg havde født... Har da fået en del rundt på maven, men heldigvis ikke så mange som jeg troede jeg ville få!!!

Jeg er da ikek stolt af dem, men det er jo som regel noget man må tage med når man vælger og blive gravid... Men for mig gør det ikke noget jeg har fået de strækmærker, idet jeg også har fået lavet kejsersnit, så jeg har et ar nede i trussekanten vor de lagde snittet, da de skulle tage min datter... Jeg vil faktisk sige det er det ar jeg er mere ked af end mine strækmærker, men mit ar er så også blevet breder end normalt, da lægerne var skyld i jeg blev rigtig alvorligt syg efter kejsersnittet, og derfor måtte på operationsbordet MANGE gange den første 1½ månede af min datters liv..
Så der var det min kæreste der tog sig af vores datter, jeg kunne nærmest ikke noget... Men heldigvis var han der for hende og mig...

Håber ALDRIG der er nogen af jer, der komme ud for det som jeg gjorde...

Knus KarinaIda

Anmeld

3. februar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Jeg er på INGEN måde stolt af mine - de er SÅ GRIMME... og de passer slet ikke til min krop - kort sagt så hader jeg de strækmærker og en eller anden dag skal de fjernes, hvordan ved jeg ikke, men væk skal de.... !!!

Præsis sådan ville jeg os have det...

Knus

Anmeld

3. februar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Præsis sådan ville jeg os have det...

Knus

Hej Søde... Gik det hele i sig selv igen i går... ellers murer det stadig en del....

Anmeld

3. februar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Hej Søde... Gik det hele i sig selv igen i går... ellers murer det stadig en del....

Det gik først i sig selv tidlig morgen idag har ikke mærket noget længe har været frisk... Er lidt øv over det når man lige håber at nu er det nu og så går det bare i sig selv igen... men så kan jeg da nå at få ordnet det sidste hi hi...

Anmeld

3. februar 2009

M&F&C

Anja skriver:

Da jeg var gravid første gang var jeg også meget stolt over, at jeg helt bestemt IKKE havde fået nogle strækmærker, men ak, da jeg havde født og maven faldt, så kom de rigtigt tilsyne. Man kunne ikke se dem på min udspilede hud, men de var der og er der nu i et helt bælte under navlen ....

Så bliv ikke for skuffet, hvis de dukker op alligevel ...

Jeg hopper med på denne

- og tilføjer: at jeg gået igang med at træne, på flere forskellige måde, så håber at få strammet maven godt op. Og så skulle det gerne ikke genere mig så meget som det gør nu. Min veninde arbejder i Matas, og siger de har en creme til strækmærker... men ved ik lige om jeg vil hoppe på den. Tror det er sundest bare at drikke en masse vand og træne godt Det giver i sidste ende også mere velvære !!

Anmeld

3. februar 2009

Pia.

ja det er da også ØV... Bedst som man tror at nu er det nu, så snyder det lidt... men jeg er nu helt sikker på der er noget i gang, det tyder det da meget på og med termin om meget få dage, passer tidspunktet jo perfekt...

Krydser fingre for den lille rod snart kommer ud til sine forældre...

Anmeld

3. februar 2009

charlottekri

MaleneP skriver:

Jeg hopper med på denne

- og tilføjer: at jeg gået igang med at træne, på flere forskellige måde, så håber at få strammet maven godt op. Og så skulle det gerne ikke genere mig så meget som det gør nu. Min veninde arbejder i Matas, og siger de har en creme til strækmærker... men ved ik lige om jeg vil hoppe på den. Tror det er sundest bare at drikke en masse vand og træne godt Det giver i sidste ende også mere velvære !!

jeg giver ikke noget for den creme fra matas mod strækmærker.... jeg brugte den konstant og min mave er lidt tigerdyrsagtigt ... det virker ikke en klap!!! ihvertfald ikke på mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.