Anonym skriver:
Havde en tråd kørende for noget tid siden omkring en en køber som sprang fra da pakken var sendt og ikke ville overføre de penge jeg havde ofret på porto .. De flest syntes det var fair hun ikke skulle betale porto men at hun helt klart skulle betale halvdelen ... Hva gør man så nu når hun påstår pengene er overført men at de bare ikke er modtaget ??? Og når man hører fra en anden baby.dk bruger at hun før har snydt sig til gratis tøj herinde og heller ikke overført porto som aftalt .. Skal vi bare finde os i det ?
Jeg gider ikke kommenterer på, hvad du skal gøre, for der er der gjort , MEEN jeg synes sku det fint, at du smider tråden herud! For jeg vil da godt vide, hvem jeg kan handle med eller ej, og ja, ved godt jeg kan løbe ind i andre, hvor der bliver en skidt handel, nu jeg bare bevidst om en man ikke skal, for kan godt huske den anden tråd og vedkommendes profil og billede (ja hun kan skifte det, men ville aldrig handle med en uden oplysninger og billeder) - så jeg synes det fint!

og gør man sådan nogle ting, så må man stå til regnskab for det!
Anmeld