Hold da K... det pisser mig af !!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Havde en tråd kørende for noget tid siden omkring en en køber som sprang fra da pakken var sendt og ikke ville overføre de penge jeg havde ofret på porto ..  De flest syntes det var fair hun ikke skulle betale porto men at hun helt klart skulle betale halvdelen ... Hva gør man så nu når hun påstår pengene er overført men at de bare ikke er modtaget ???   Og når man hører fra en anden baby.dk bruger at hun før har snydt sig til gratis tøj herinde og heller ikke overført porto som aftalt .. Skal vi bare finde os i det ?

Bed om noget dokumentation for at pengene er overført. Man kan altid tage et screenshot... Men sikke da noget møg, hvis du er blevet snydt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Laulund87

N&J skriver:

Ja, det er jeg ret sikker på vi var, faktisk konstant lige i starten, men ikke noget jeg tager med mig.. for som du selv siger, det er livet for kort til.. 

Morsomt, men ja livet går videre

Anmeld

20. oktober 2011

Fru Nielsen

Hvis du er blevet snydt at køber så syntes jeg da du skal gå til salgsmoderrator. Det er det hun er her for...

Og har man fulgt en smule med så ved man godt hvem både du og køber er, og jeg syntes egentlig ikke det er fair at lave sådan en tråd her. Vi andre kan hverken gøre fra eller til....

Pøj pøj med sagen! Som jeg fra nu af syntes skal foregå i stilhed, og kun mellem dig, køber og moderator.....

Kram fra Louise

Anmeld

20. oktober 2011

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Jeg vil bede dig gå uden om alle mine debatter fremover tak , baby.dk politi har vi ikke brug for , du var nok moderator hvis det var ideen ,,,   Du har jagtet mig siden jeg røg i uføre med din søster og jeg ser ingen grund til vi har mere med hinanden af gøre . Jeg går helt bevidst langt uden om dine debatter , beder dig gøre det samme fremover tak .

Så blev det sørme personligt!

Jeg aner intet om jeres indbyrdes forhold, men jeg synes altså, at Laulund har en pointe. 

Hvis du blot skrev til staff, så slap du også for at fremstå så forurettet og bitter. Gør hellere noget ved sagerne, så tingene kan bringes i orden, og du kan blive glad igen.  

Det her tror jeg ikke nytter.

Anmeld

20. oktober 2011

GønskE

Anonym skriver:

Havde en tråd kørende for noget tid siden omkring en en køber som sprang fra da pakken var sendt og ikke ville overføre de penge jeg havde ofret på porto ..  De flest syntes det var fair hun ikke skulle betale porto men at hun helt klart skulle betale halvdelen ... Hva gør man så nu når hun påstår pengene er overført men at de bare ikke er modtaget ???   Og når man hører fra en anden baby.dk bruger at hun før har snydt sig til gratis tøj herinde og heller ikke overført porto som aftalt .. Skal vi bare finde os i det ?

Jeg gider ikke kommenterer på, hvad du skal gøre, for der er der gjort , MEEN jeg synes sku det fint, at du smider tråden herud! For jeg vil da godt vide, hvem jeg kan handle med eller ej, og ja, ved godt jeg kan løbe ind i andre, hvor der bliver en skidt handel, nu jeg bare bevidst om en man ikke skal, for kan godt huske den anden tråd og vedkommendes profil og billede (ja hun kan skifte det, men ville aldrig handle med en uden oplysninger og billeder) - så jeg synes det fint! og gør man sådan nogle ting, så må man stå til regnskab for det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.