Hold da K... det pisser mig af !!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jamen helt ærligt, skriv til staff!

Hvorfor skal vi blandes ind i det?

Jeg har selv anmeldt én der snød og hun blev slettet. Men jeg skrev da ikke om det herinde..

Jeg vil bede dig gå uden om alle mine debatter fremover tak , baby.dk politi har vi ikke brug for , du var nok moderator hvis det var ideen ,,,   Du har jagtet mig siden jeg røg i uføre med din søster og jeg ser ingen grund til vi har mere med hinanden af gøre . Jeg går helt bevidst langt uden om dine debatter , beder dig gøre det samme fremover tak .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Sasja77

Hvis hun har overført pengene har hun også en kvittering enten på cpu'en eller hun kan gå i banken og få en kvittering hvorpå der står hvilke konto nr hun har sendt pengene til. Man kan ikke overføre penge uden at de bliver modtaget, det kan ikke lade sig gøre! Hvis pengene er trukket på hendes konto lad os sige for en uge siden så er pengene også modtaget på en given konto. hvis modtager konto ikke eksisterer ville hun få pengene sat ind på sin konto igen, men hvis hun nu har skrevet forkert konto nr og det er et nummer der eksisterer skal banken kontakte kontohaver for at få pengene retur....Gav det mening?

Anmeld

16. oktober 2011

Isabella_mor

jeg tror det bedste du kan gøre er at kontakte en fra staff. det kan jo være der er flere anmeldelser på brugeren og på den måde kan der blive gjort noget ved det.

desværre er det tit det der kan ske med handler herinde.. og her på baby er der ikke nogen sikkerhed for at få pengene tilbage, og det er kun brugeren der kan stilles til ansvar for sine handlinger, selvfølgelig er der ingen der ønsker en bruger der snyder andre brugere herinde, og derfor skal det stoppes. så at skrive til staff er nok det bedste du kan gøre.. 

hvis du fremover ønsker at sælge noget så foreslår jeg dig at bruge Trendsales, der har de garanti for at du får dine penge igen hvis det er køberen snyder. og det kan ikke lade sig gøre fordi pengene skal være overført før varen sendes og du som sælger kan sende den til købers adresse...

men ja som der er nogle andre der vil sige. så har du oplevet den btre side af at sælge må den måde, og det er ganske forfærdeligt fordi man jo tror det bedste om folk, og så har du lært det til næste gang.. og det er forhåbentlig ikke så volsomt et beløb at du vil gå bankerot, og det er trist, det er det, men det er en risiko.. 

Anmeld

16. oktober 2011

bullerbassen

isabellamor skriver:

jeg tror det bedste du kan gøre er at kontakte en fra staff. det kan jo være der er flere anmeldelser på brugeren og på den måde kan der blive gjort noget ved det.

desværre er det tit det der kan ske med handler herinde.. og her på baby er der ikke nogen sikkerhed for at få pengene tilbage, og det er kun brugeren der kan stilles til ansvar for sine handlinger, selvfølgelig er der ingen der ønsker en bruger der snyder andre brugere herinde, og derfor skal det stoppes. så at skrive til staff er nok det bedste du kan gøre.. 

hvis du fremover ønsker at sælge noget så foreslår jeg dig at bruge Trendsales, der har de garanti for at du får dine penge igen hvis det er køberen snyder. og det kan ikke lade sig gøre fordi pengene skal være overført før varen sendes og du som sælger kan sende den til købers adresse...

men ja som der er nogle andre der vil sige. så har du oplevet den btre side af at sælge må den måde, og det er ganske forfærdeligt fordi man jo tror det bedste om folk, og så har du lært det til næste gang.. og det er forhåbentlig ikke så volsomt et beløb at du vil gå bankerot, og det er trist, det er det, men det er en risiko.. 

Vil bare lige sige at der ingen garanti er på trendsales. Der er ikke den store forskel på at handle her & så derinde.

Jo man kan se smileys , men når det kommer til snyd er der ikke den store forskel. Som jeg har forstået det.

Min søster er blevet snydt en hel del gange nu som køber og support kan intet gøre

Anmeld

16. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Forstår slet ik folk som kan få sig selv til at gøre sådan noget  Er selv igang med en handel med en herinde fra og hun sender pakken til mig i morgen og så overfører jeg da flittigt de penge så hurtigt jeg nu kan!

Men du har vidst fået dit svar, ville bare lige fortælle at jeg ikke forstår nogle kan være/gøre sådan..

Anmeld

16. oktober 2011

bullerbassen

Læste dit første indlæg angående køber - Har du kontaktet køber , der kunne jo være sket en fejl i overførslen ?

Ellers må du jo kontakte staff hvis du mener brugerne snyder , og har kendskab til flere som har oplevet det samme

Anmeld

16. oktober 2011

eElak

Anonym skriver:

Jeg vil bede dig gå uden om alle mine debatter fremover tak , baby.dk politi har vi ikke brug for , du var nok moderator hvis det var ideen ,,,   Du har jagtet mig siden jeg røg i uføre med din søster og jeg ser ingen grund til vi har mere med hinanden af gøre . Jeg går helt bevidst langt uden om dine debatter , beder dig gøre det samme fremover tak .

Det er altså lidt svært for hende, eftersom du er anonym og det ikke stråler ud af indlægget hvem du er.... :-) 

Anmeld

16. oktober 2011

Isabella_mor

bullerbassen skriver:

Vil bare lige sige at der ingen garanti er på trendsales. Der er ikke den store forskel på at handle her & så derinde.

Jo man kan se smileys , men når det kommer til snyd er der ikke den store forskel. Som jeg har forstået det.

Min søster er blevet snydt en hel del gange nu som køber og support kan intet gøre

de har lavet noget nyt derinde hvor man betaler 1% af prisen af det man køber for derinde til trendsales så man kan få pengene tilbage hvis det er man bliver snydt... det er noget de lavede den 10 i denne måned.. så jo der er garanti derinde, det er ikke så gammelt men det er der..

Anmeld

16. oktober 2011

Vivian87

rikkeregnbue skriver:

Forstår slet ik folk som kan få sig selv til at gøre sådan noget  Er selv igang med en handel med en herinde fra og hun sender pakken til mig i morgen og så overfører jeg da flittigt de penge så hurtigt jeg nu kan!

Men du har vidst fået dit svar, ville bare lige fortælle at jeg ikke forstår nogle kan være/gøre sådan..

Er helt enig med dig, forstår ikke at nogen kan få sig selv til at gøre sådan noget! Har heldigvis kun selv haft gode oplevelser med at handle herinde, men jeg må da indrømme at jeg blir mere og mere skeptisk - sys tit der dukker episoder op som denne her

Anmeld

16. oktober 2011

bullerbassen

KaLee skriver:

Det er altså lidt svært for hende, eftersom du er anonym og det ikke stråler ud af indlægget hvem du er.... :-) 

Hvis man har læst den første tråd om selv samme sag , kan man gætte udfra denne tråd hvem der står bag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.