Hold da K... det pisser mig af !!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

eElak

Anonym skriver:

Hun ved da godt hvem jeg er   derfor det bryske svar , som hun i øvrigt altid gør , i stedet for bare at gå uden om

Håber virkelig at du kan tage det privat i fremtiden - det der klæder dig ikke, selvom du har følt dig forurettet af vedkommende :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

SpunkenJo

KaLee skriver:

Håber virkelig at du kan tage det privat i fremtiden - det der klæder dig ikke, selvom du har følt dig forurettet af vedkommende :-)

Anmeld

17. oktober 2011

kirsti

rikkeregnbue skriver:

Ja, jeg begynder også sådan... Nu er det min første handel herinde, og er skide bange for at hun måske bare siger at hun har sendt de ting og så hun måske ik har. Men jeg krydser fingre  Og tror bestemt ikke personen er sådan, sådan virker hun SLET ikke!

Men man kan jo tage fejl  Hvis det i mit tilfælde skulle vise sig, at det er rent fup og hun har "taget" mine penge, så tror jeg heller aldrig jeg kunne få mig selv til at handle med andre herinde igen

hvis det er lidt dyrere ting kan man på posthuset for 12kr få en indleveringsseddel som beviser at man har sendt varen MEN den er ikke forsikret som hvis man sender som pakke.

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Er det klædeligt at du bliver ved at holde liv i tråden så ??

Anmeld

17. oktober 2011

eElak

Slap af - det er snart jul 

(desuden - det var ikke oplagt til en diskussion - hvis du skulle have et problem med mig, så er privatfunktionen opfundet til det samme)

Anmeld

17. oktober 2011

Stjernestoev

Hej med dig..
Øv en træls situation. Det er aldrig rart at gøre noget godt, og der så ikke bliver sat pris på det! Men det er desværre en uheldig misforståelse imellem jer. Jeg forstår godt du er frustreret. Men måske I skulle ordne det imellem staff.
Håber I finder ud af det..

Anmeld

17. oktober 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Hold da op jeg kan diskuteres her i tråden hva.. Jeg skriver i dine tråde hvis jeg har lyst, længere er den ikke

Desuden burde den her også tages privat, men det er du vist ikke for god til generelt.

Desuden bærer jeg ikke nag så den med at jeg er efter dig eller sådan noget, holder slet ikke. Lad være med at se spøgelser.

Anmeld

17. oktober 2011

Laulund87

N&J skriver:

Jeg vil da mene præcis det samme, dette burde ordnes intern, jeg aner ikke hvem du er, kan ikke huske din bruger selvom jeg skrev i debatten, skal jeg så også holde mig ude af dine debatter?. 

Mig og Lalund har selv i starten haft nogle heftige diskussioner, men ærlig talt så kan jeg da ikke huske hvad de handlede om og mener at man må adskille tingene, hvad jeg diskutere med andre har intet at gøre med hvordan jeg ser på dem som mennesker.

Dette er en side med mulighed for at være uenig, at nogen tager ting personlige og andre ikke gør, det må stå for deres regning, ikke din, det eneste ansvar som du har (som jeg vist også skrev i den første tråd) er for dine egne handlinger, ikke andres, men nu skal vi også have at vide at du har haft et problem med hendes søster - hvorfor skriver du det ikke i en pb - det kommer ikke andre ved efter min mening. 

Har vi det?? Det kan jeg ikke engang huske

Sådan noget husker jeg sjældent og jeg bærer ikke nag, det er livet da for kort til

Anmeld

17. oktober 2011

NJN

Laulund87 skriver:

Jamen helt ærligt, skriv til staff!

Hvorfor skal vi blandes ind i det?

Jeg har selv anmeldt én der snød og hun blev slettet. Men jeg skrev da ikke om det herinde..

Anmeld

19. oktober 2011

N&J

Laulund87 skriver:

Har vi det?? Det kan jeg ikke engang huske

Sådan noget husker jeg sjældent og jeg bærer ikke nag, det er livet da for kort til

Ja, det er jeg ret sikker på vi var, faktisk konstant lige i starten, men ikke noget jeg tager med mig.. for som du selv siger, det er livet for kort til.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.