Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Havde en tråd kørende for noget tid siden omkring en en køber som sprang fra da pakken var sendt og ikke ville overføre de penge jeg havde ofret på porto .. De flest syntes det var fair hun ikke skulle betale porto men at hun helt klart skulle betale halvdelen ... Hva gør man så nu når hun påstår pengene er overført men at de bare ikke er modtaget ??? Og når man hører fra en anden baby.dk bruger at hun før har snydt sig til gratis tøj herinde og heller ikke overført porto som aftalt .. Skal vi bare finde os i det ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Havde en tråd kørende for noget tid siden omkring en en køber som sprang fra da pakken var sendt og ikke ville overføre de penge jeg havde ofret på porto .. De flest syntes det var fair hun ikke skulle betale porto men at hun helt klart skulle betale halvdelen ... Hva gør man så nu når hun påstår pengene er overført men at de bare ikke er modtaget ??? Og når man hører fra en anden baby.dk bruger at hun før har snydt sig til gratis tøj herinde og heller ikke overført porto som aftalt .. Skal vi bare finde os i det ?
Nej, I skal da melde hende?
Kan du ikke bede hende om at sende en overførsels kvittering? Den kan man jo lave på sin egen konto, og så lige bede hende om at tjekke kontonummeret hun er overført til!
Har ikke læst din tråd tidligere. Men sikke noget øv! Utroligt at folk er så uærlige!
-Sigrid- skriver: Nej, I skal da melde hende?
Har jeg lige gjort , men hva gør man så hun fremover ikke snyder flere herinde når man nu ikke har et smiley system som på ts ?
Sakris skriver: Kan du ikke bede hende om at sende en overførsels kvittering? Den kan man jo lave på sin egen konto, og så lige bede hende om at tjekke kontonummeret hun er overført til! Har ikke læst din tråd tidligere. Men sikke noget øv! Utroligt at folk er så uærlige!
Har jeg lige bedt om også ,
Anonym skriver: Har jeg lige gjort , men hva gør man så hun fremover ikke snyder flere herinde når man nu ikke har et smiley system som på ts ?
Ja det gad jeg også vide.
Måske hun får en advarsel, og næste gang bliver smidt af baby.dk?
Til staff herinde, så kan de forhåbelig blokkere hende
Sakris skriver: Ja det gad jeg også vide. Måske hun får en advarsel, og næste gang bliver smidt af baby.dk?
Det vil jeg satme håbe , syntes virkeligt det er så frækt at snyde folk på den måde
-Sigrid- skriver: Til staff herinde, så kan de forhåbelig blokkere hende
Ja nu må vi se hva der sker
Jamen helt ærligt, skriv til staff!
Hvorfor skal vi blandes ind i det?
Jeg har selv anmeldt én der snød og hun blev slettet. Men jeg skrev da ikke om det herinde..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128