Wimmie skriver:
Øv 
Så det er bare ren og skær stædighed fra hans side? Det synes jeg virkelig er for dårligt af ham - hvad siger jeres børn til det?
Og hvad siger han selv, når du fortæller ham at det gør dig ked af det?
Jeg kan virkelig ikke forstå hvis hans principper betyder mere end dine følelser 
Isabella har vist vænnet sig til det, jeg ved ikke hvor meget hun lægger mærke til det, og Cajsa bliver først 1 år om et par uger, så hun lægger slet ikke mærke til noget endnu.. Isabella har spurgt lidt ind til, hvorfor han ikke var med juleaften sidste år og forrige år, men godtog bare, at han ikke holdte det.
Og jeg forstår heller ikke, hvordan hans stædighed kan gå forud for alt andet i det her tilfælde
Han plejer bare at sige, at jeg må acceptere at han ikke holder jul, og sådan er det bare 
Resten af året tænker jeg jo heller ikke over, at han ikke holder jul, men når vi så nærmer os julen igen (jeg er RIGTIG julemenneske), så bliver jeg lige ked af det hver gang.. Bare nu sidder jeg i sofaen og tuder, mens han kravlede i seng lige efter jeg spurgte om det med julesokkerne..
Jeg er i forvejen kommet i tvivl om vores forhold, og det her hjælper bare overhovedet ikke på det 
Anmeld