Hej piger..
Jeg er kæreste med Grinchen himself! Han har været det alle de år vi har været sammen, så det kommer ikke bag på mig.. MEN, jeg håbede virkelig, at det ville ændre sig når vi fik børn, men nej?!
Hvis vi holder jul herhjemme, så vil han gerne være med, men hvis det skal holdes "ude", så bliver han hjemme.. Jeg ville bestille nogen julesokker med navn på, og ville selvfølgelig bestille én til os hver (vi er jo da alligevel en familie), men det vil han ikke have, jeg må kun købe til mig og ungerne..
Han hader ikke julen, han gider den bare ikke 
Så kan man sige, ja jeg har vidst det i 4 år, men igen.. Vi havde heller ikke fællesbørn de år
De sidste 2 juleaftener har jeg været selv afsted med ungerne, mens han blev hjemme.. Hvad så med i år, hvis vi skal op til min søster? Eller næste år? Skal min yngste så holde jul uden sin far? Fordi han er så
Eller kan jeg ikke holde jul med min familie? Det er umuligt at invitere dem alle hjem til os, det er vi for mange til.. Argh!
Er der nogen derude der også hader julen/er sammen med nogen der hader julen, og hvad gør i???
Anmeld