hvornår ville i være trygge ved...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Brams

Anonym skriver:

problemet er nok desværre at hvis vi "nægter" svigermor en weekend med den lille så vil svigermor nok ikke helt blive så glad og jeg ved med sikkerhed at det i byen vil lyde som om at JEG ikke vil osv. De har så travlt med at sidde og snakke grimt bag min ryg i forvejen så frygter hvordan det bliver.

Vi har desværre også "sådan et par stykker" i vores familie, men den eneste det kommer til at gå ud over er barnet og det er det eneste der ikke må ske.

Her har vi besluttet at det er bedre at de er sure på os end at det er for tidligt at hun bliver passet af folk som ikke har noget videre med hende at gøre til daglig, og hun dermed bliver utryg.

håber I finder en løsning til gavn først og fremmest for Jeres søn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

mortilflere

Anonym skriver:

Jeg er også meget ærlig og det kan godt såre folk - særligt fordi jeg ikke altid er så god til at sige det pænt

jeg syntes jo det bare er til at forstå når jeg åbner munden , men en veninde siger "Am spøger man ik om hendes mening hvis man ikke vil vide det helt alligevel !"

Jeg mener bare hvorfor fan spørge hvis man ik kan klare svaret LOL

Anmeld

13. oktober 2011

Lullaby

Så tit som muligt.  Pigerne skal passes af mormor i morgen. De GLÆDER sig og snakker om alt det de skal dernede. Hun bor tæt ved skov og sidste gang de var der gik de en tur derop og holdt picnic. Denne gang vil min mor lære den store at strikke og hvordan man starter osv.

Om en 3 ugers tid er det så min svigermors tur. Hun læser for dem, synger sange, putter og viser omsorg. Så her er det ca en gang om mdr at vi er børnefri

Anmeld

13. oktober 2011

Dorthe1986

Anonym skriver:

Jeg tror heldigvis aldrig hun kunne drømme om at drikke når hun passede børn.. Hun har passet den store en gang og hendes to andre børnebørn masser gange og der har aldrig været noget drikkeri indblandet Det skulle hun også lige prøve på

Pyha, det var godt

Kan nu ikke lade være med at tænke på om det bare handler om en slags status, at hun skal vise udadtil at hun har barnebarn! Hvad skulle grunden dog ellers være.... mon der er nogen i hendes omgangskreds der er blevet bedsteforældre og som har sine børnebørn på weekend og så skal hun også lige?

Anmeld

14. oktober 2011

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Pyha, det var godt

Kan nu ikke lade være med at tænke på om det bare handler om en slags status, at hun skal vise udadtil at hun har barnebarn! Hvad skulle grunden dog ellers være.... mon der er nogen i hendes omgangskreds der er blevet bedsteforældre og som har sine børnebørn på weekend og så skal hun også lige?

Jeg aner det faktisk ikke

Anmeld

14. oktober 2011

1000Ben

Anonym skriver:

at lade jeres små passe. her mener jeg ikke alder, men hvor mange gange har Jeres pasningsmulighed set Jeres barn før I følte jer klar til det?

Min svigermor er meget ivrig efter at passe min søn, men hun virker ikek særlig interesseret i at lære ham at kende. Min søn bliver snart 1 år og svigermor har set ham måske 10 gange, hvoraf mange af gangene har været ganske kort - hvis hun lige skulle hente noget og sådan.. Hun har måske med lidt god vilje set ham i 15 timer sammenlagt - hvoraf hun har deltaget i barnedåben de fleste af timerne.
Vi har virkelig mange gange rakt hånden ud og spurgt om de kom forbi, om vi skulle komme forbi osv, men der er så ofted dårlige undskyldninger. I sidste uge kom de forbi fordi min kæreste gav dem en skideballe og sagde at NU måtte de tage sig sammen og være en mere aktiv del i hans liv osv. Før det var det 2 mdr siden de sidst havde set ham.. Hmmmm.. og vi har ikke hørt fra dem siden de for en uge siden var her.

Hun vil meget gerne have ham på weekend, siger hun, men jeg vil bare ikke lade ham passe når ikke han kender hende.. Er jeg sart? (han har aldrig sovet ude og er kun blevet passet 2-3timer en 4 gange)

Jeg synes slet ikke du er sart, du skal ikke lade mennesker passe ham som han i bund og grund ikke kender. 

SUPER MOR og  til dig. 

Knus

1000Ben

Anmeld

14. oktober 2011

Anonym trådstarter

1000Ben skriver:

Jeg synes slet ikke du er sart, du skal ikke lade mennesker passe ham som han i bund og grund ikke kender. 

SUPER MOR og  til dig. 

Knus

1000Ben

tak det varmer

Anmeld

14. oktober 2011

Camillee

at lade jeres små passe. her mener jeg ikke alder, men hvor mange gange har Jeres pasningsmulighed set Jeres barn før I følte jer klar til det?

Min svigermor er meget ivrig efter at passe min søn, men hun virker ikek særlig interesseret i at lære ham at kende. Min søn bliver snart 1 år og svigermor har set ham måske 10 gange, hvoraf mange af gangene har været ganske kort - hvis hun lige skulle hente noget og sådan.. Hun har måske med lidt god vilje set ham i 15 timer sammenlagt - hvoraf hun har deltaget i barnedåben de fleste af timerne.
Vi har virkelig mange gange rakt hånden ud og spurgt om de kom forbi, om vi skulle komme forbi osv, men der er så ofted dårlige undskyldninger. I sidste uge kom de forbi fordi min kæreste gav dem en skideballe og sagde at NU måtte de tage sig sammen og være en mere aktiv del i hans liv osv. Før det var det 2 mdr siden de sidst havde set ham.. Hmmmm.. og vi har ikke hørt fra dem siden de for en uge siden var her.

Hun vil meget gerne have ham på weekend, siger hun, men jeg vil bare ikke lade ham passe når ikke han kender hende.. Er jeg sart? (han har aldrig sovet ude og er kun blevet passet 2-3timer en 4 gange)

jeg synes ikke du er hverken pivet eller sart!
du skal lade han passe af folk han ikke er helt tryg ved og ikke kender ret godt.

Vi har Elias på 13 mdr og han bliver kun passet af min mor, for der er han tryg og han kender hende, vi cykler tit derned og hygger om eftermiddagen..
men han har aldrig været på passet en hel weekend i nu, kun en enkelt overnatning og så er vi kommet og hentet han når de står op (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.