hvornår ville i være trygge ved...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

at lade jeres små passe. her mener jeg ikke alder, men hvor mange gange har Jeres pasningsmulighed set Jeres barn før I følte jer klar til det?

Min svigermor er meget ivrig efter at passe min søn, men hun virker ikek særlig interesseret i at lære ham at kende. Min søn bliver snart 1 år og svigermor har set ham måske 10 gange, hvoraf mange af gangene har været ganske kort - hvis hun lige skulle hente noget og sådan.. Hun har måske med lidt god vilje set ham i 15 timer sammenlagt - hvoraf hun har deltaget i barnedåben de fleste af timerne.
Vi har virkelig mange gange rakt hånden ud og spurgt om de kom forbi, om vi skulle komme forbi osv, men der er så ofted dårlige undskyldninger. I sidste uge kom de forbi fordi min kæreste gav dem en skideballe og sagde at NU måtte de tage sig sammen og være en mere aktiv del i hans liv osv. Før det var det 2 mdr siden de sidst havde set ham.. Hmmmm.. og vi har ikke hørt fra dem siden de for en uge siden var her.

Hun vil meget gerne have ham på weekend, siger hun, men jeg vil bare ikke lade ham passe når ikke han kender hende.. Er jeg sart? (han har aldrig sovet ude og er kun blevet passet 2-3timer en 4 gange)

Lyder præcis som en jeg kender og min mand og jeg er enige om at pasning dér, er no go, så længe der ikke bliver vist interesse! Ærgeligt! Men sådan er det altså bare! ... Så jeg forstår dig fuldt ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Lyder præcis som en jeg kender og min mand og jeg er enige om at pasning dér, er no go, så længe der ikke bliver vist interesse! Ærgeligt! Men sådan er det altså bare! ... Så jeg forstår dig fuldt ud!

Jeg er virkelig glad for ikke at være alene i den bås

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Nej vel?!! Hun bliver ved med at sige at det kunne være så hyggeligt, så kunne de gå i sandkassen og gå tur... Jamen det kan de da også når de passer her hos os?? Kan ikke lige få øje på forskellen 

Hun er så forhippet på at skulle passe og spørger om det hver gang vi ses (hvilket er hver 1½ uge - 14. dag - tit nok, hvis du spørger mig) istedet for bare at nyde når vi er sammen... Belastende!!

Måske det er fordi de skal ud og vise sig frem

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Vi kunne blande vores LOL jeg burde nok ha lidt mindre selvtillid

Kan man have for meget??

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Jeg ville slet ikke være tryg ved at mit barn skulle passes af nogen der har det forhold til alkohol, ikke engang bare en enkelt dag. Du siger at de ikke ser jer fordi i jo forhindrer dem i at sidde og drikke alkohol. Men hvis de skal passe jeres søn en hel weekend så kan de da heller ikke sidde og drikke sig en skid på? Håber da ikke at de mener at de godt kan så længe dig og din kæreste ikke er tilstede... men ellers skid hul i hvau.d hun siger til andre og bare tænk på dig barn

Jeg tror heldigvis aldrig hun kunne drømme om at drikke når hun passede børn.. Hun har passet den store en gang og hendes to andre børnebørn masser gange og der har aldrig været noget drikkeri indblandet Det skulle hun også lige prøve på

Anmeld

13. oktober 2011

Vidunderligeunger

Anonym skriver:

problemet er nok desværre at hvis vi "nægter" svigermor en weekend med den lille så vil svigermor nok ikke helt blive så glad og jeg ved med sikkerhed at det i byen vil lyde som om at JEG ikke vil osv. De har så travlt med at sidde og snakke grimt bag min ryg i forvejen så frygter hvordan det bliver.

jamen allerede dér er den jo ikke længere.. hun skal ikke have lov..!

Anmeld

13. oktober 2011

mortilflere

Anonym skriver:

Kan man have for meget??

Når man som mig oxo er rapkæftet og meget ærlig så kan man skramme nogen væk , faktisk fungere jeg bedst med mænd selv om de oxo  en gang i mellem LOL

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Når man som mig oxo er rapkæftet og meget ærlig så kan man skramme nogen væk , faktisk fungere jeg bedst med mænd selv om de oxo  en gang i mellem LOL

Jeg er også meget ærlig og det kan godt såre folk - særligt fordi jeg ikke altid er så god til at sige det pænt

Anmeld

13. oktober 2011

Sofia

Jeg synes overhovedet ikke du er sart. Som tingene er ville jeg aldrig sende min søn på weekend. Hvorfor mon hun har lyst til at have ham en hel weekend, men samtidig ikke gider se ham ret meget? Underligt. Og det er jo klart han ikke kender hende, det vil være voldsomt for ham at være der en hel weekend, også når han ikke er vant til at blive passet sådan hele dage. Jeg forstår dig hundrede procent!

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Jeg synes overhovedet ikke du er sart. Som tingene er ville jeg aldrig sende min søn på weekend. Hvorfor mon hun har lyst til at have ham en hel weekend, men samtidig ikke gider se ham ret meget? Underligt. Og det er jo klart han ikke kender hende, det vil være voldsomt for ham at være der en hel weekend, også når han ikke er vant til at blive passet sådan hele dage. Jeg forstår dig hundrede procent!

Jeg tror det er fordi hun gerne vil hoverer lidt.. Sådan se jeg er sådan en god farmor osv. Det ser jo meget godt ud udadtil når man sådan har barnebarn med på tur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.