Nu har jeg ikke læst alle svar, så ved ikke hvor mange forskellige svar du har fået. Men jeg fik at vide på neo at de sagde at suttede aktivt 20 min, så svarede det til et helt måltid. Lilje spiste dog kun på 5-10 min, nogen gange 15 min, men jeg havde også mælk så det stod ud. Så hun suttede ikke kraftigt, men fik hvad hun skulle.
I starten behøver de ikke spise ved begge, deres mavesæk er ved fødslen ikke større end en valnød, så den skal lige "i træning". Hun skal nok give besked når hun vil have fra begge. Her var Lilje aldrig interesseret i begge, det var først da hun var så langt henne i grød og fast føde at jeg ikke havde nok i kun et at hun med nød ville tage det andet...
Har du meget spændte bryster, er det en rigtig god ide at malke ud, jeg havde over en liter med hjem fra neo som jeg brugte til at lave hendes første grød med, og skulle manden og jeg noget, og havde brug for nogen kiggede efter hende 3-4 timer så er det super at have mælk i fryseren lige til at tage op. Hvis du kun malker ud nu hvor mælken er løbet til, og stille trapper ud af det, så sker der ikke noget ved det mht mælkeproduktion...
Held og lykke med hende den lille
Anmeld