Jeg skal til ÆO:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Ja, det må være fantastisk pludselig at have produceret så mange æg. Det må være rart at vide, at I også har nogle til fryseren, til barn nr. 2, hvis I ønsker det  Vil I gerne have tvillinger? Hvordan gik ÆO egentlig? Jeg  de næste 8½ måned

Nej, der er en lille uges tid tilbage. Jge har regnet ud at ægløsningssprøjten burde være ude af kroppen på søndag, og derfra bliver det svært ikke at teste. Jeg vil gerne teste onsdag morgen, så de ikke skal fortælle mig om jeg er gravid eller ej i telefonen. Men jeg frygter at jeg ikke kan holde den til onsdag morgen, der er jo laaaang tid til  Og så begynder jeg allerede nu at tænke over alt jeg kan mærke i kroppen

Vi vil rigtig gerne have tvillinger Men vi er også MEGET taknemmelige, hvis vi får et ønskebarn!

ÆO gik fint Det plejer at være lidt bøvlet, da min livmoder er bagoverbøjet, men i dag var det helt problemfrit - satser på, at det er et godt tegn

Jeg kan godt forstå, at det er svært at holde sig fra testene. Jeg er selv super dårlig til det Men jeg synes, at det er en god idé at teste onsdag morgen Jeg tester også selv inden blodprøven

Det bliver så spændende! Jeg hepper og  for jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Lisbeth1985

DreamChild skriver:

Det går rigtig godt indtil videre. Jeg fik lagt et fryseæg op (balastocyst) og skal have taget BP på mandag. Og vi/jeg har besluttet ikke at at snydeteste inden. Så vi må pænt vente til på mandag.

Kram

Ihh, hvor bliver det spændende

Jeg  og glæder mig til en glædelig opdate på mandag

Anmeld

13. oktober 2011

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Vi vil rigtig gerne have tvillinger Men vi er også MEGET taknemmelige, hvis vi får et ønskebarn!

ÆO gik fint Det plejer at være lidt bøvlet, da min livmoder er bagoverbøjet, men i dag var det helt problemfrit - satser på, at det er et godt tegn

Jeg kan godt forstå, at det er svært at holde sig fra testene. Jeg er selv super dårlig til det Men jeg synes, at det er en god idé at teste onsdag morgen Jeg tester også selv inden blodprøven

Det bliver så spændende! Jeg hepper og  for jer!

Ja, et ønskebarn vil være skønt, men 2 ønskebørn er også ok

Det var da rart, at din livmoder artede sig fint i dag  Ellers kan det godt blive lidt smertefuldt.

Jeg har heldigvis kun en enkelt test liggende herhjemme. Måske kan jeg få overtalt mig selv til at beholde den til onsdag, ellers har jeg jo ingen test til at teste onsdag morgen  Jeg håber, at dine hep hjælper

Anmeld

13. oktober 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Ja, et ønskebarn vil være skønt, men 2 ønskebørn er også ok

Det var da rart, at din livmoder artede sig fint i dag  Ellers kan det godt blive lidt smertefuldt.

Jeg har heldigvis kun en enkelt test liggende herhjemme. Måske kan jeg få overtalt mig selv til at beholde den til onsdag, ellers har jeg jo ingen test til at teste onsdag morgen  Jeg håber, at dine hep hjælper

Det gør det helt sikkert:-) Nu skal vi begge over i graviditetsgruppen:-) BASTA!!

Anmeld

14. oktober 2011

Kruse90

Lisbeth1985 skriver:

Det kan være, at der er noget om det Et af vores æg havde fået 0 (den højeste karakter) og var 100 % perfekt - så perfekt at lægerne havde talt om det på deres morgenkonference, da det er sjældent, at de ser sådan et Blev så stolt, da sygeplejesken fortalte det

Nu håber jeg bare, at det lille perfekte æg bliver til en lille baby til mig

Det tror jeg at det gør. Fik i et eller to æg op smukke?

Anmeld

14. oktober 2011

Lisbeth1985

Kruse90 skriver:

Det tror jeg at det gør. Fik i et eller to æg op smukke?

Vi fik to op,da det øger chancen for et ønskebarn og da vi gerne vil have tvillinger:-)

Anmeld

14. oktober 2011

Kruse90

Lisbeth1985 skriver:

Vi fik to op,da det øger chancen for et ønskebarn og da vi gerne vil have tvillinger:-)

Jeg krydser så meget for jer smukke. Virkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.