Jeg skal til ÆO:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Putomanen

Yes, hvor er det bare skønt at læse. Og så har I fået lavet 4 fine æg, det er jo helt fantastisk

Jeg er også sikker på, at guldægget er blandt! Jeg håber du har haft en god ÆU. Og at de næste 14 dage ikke bliver alt for slemme

Tillykke!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

DreamChild

Hvor er det dejligt

Anmeld

13. oktober 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Yes, hvor er det bare skønt at læse. Og så har I fået lavet 4 fine æg, det er jo helt fantastisk

Jeg er også sikker på, at guldægget er blandt! Jeg håber du har haft en god ÆU. Og at de næste 14 dage ikke bliver alt for slemme

Tillykke!!!

Tak søde:-) Det er bare så vildt,at vi har så flotte æg denne gang. Nu skal de bare blive der de næste 8 1/2 måned! Nu er der ikke længe til din testdag:-) Er du klar til det? Kram

Anmeld

13. oktober 2011

Lisbeth1985

DreamChild skriver:

Hvor er det dejligt

Det er helt fantastisk! Hvordan går det hos jer? Kram

Anmeld

13. oktober 2011

Kruse90

Sikke hvor er det dejlig læsning
Det var lige en nyhed jeg havde håbet på ville være her

Jeg tror altså at der er noget om at æggene er af bedre kvalitet når der ikke er så mange

JEg hepper og krydser alt hvad jeg kan

Kæmpe kram Carina

Anmeld

13. oktober 2011

Miia90

Jeg hepper på dine 2 perfekte guldæg, håber på der kommer ihverfald en lækker bebs ud af det

hvornår har du test dag smukke ?

Anmeld

13. oktober 2011

Putomanen

Tak søde:-) Det er bare så vildt,at vi har så flotte æg denne gang. Nu skal de bare blive der de næste 8 1/2 måned! Nu er der ikke længe til din testdag:-) Er du klar til det? Kram

Ja, det må være fantastisk pludselig at have produceret så mange æg. Det må være rart at vide, at I også har nogle til fryseren, til barn nr. 2, hvis I ønsker det  Vil I gerne have tvillinger? Hvordan gik ÆO egentlig? Jeg  de næste 8½ måned

Nej, der er en lille uges tid tilbage. Jge har regnet ud at ægløsningssprøjten burde være ude af kroppen på søndag, og derfra bliver det svært ikke at teste. Jeg vil gerne teste onsdag morgen, så de ikke skal fortælle mig om jeg er gravid eller ej i telefonen. Men jeg frygter at jeg ikke kan holde den til onsdag morgen, der er jo laaaang tid til  Og så begynder jeg allerede nu at tænke over alt jeg kan mærke i kroppen

Anmeld

13. oktober 2011

DreamChild

Det er helt fantastisk! Hvordan går det hos jer? Kram

Det går rigtig godt indtil videre. Jeg fik lagt et fryseæg op (balastocyst) og skal have taget BP på mandag. Og vi/jeg har besluttet ikke at at snydeteste inden. Så vi må pænt vente til på mandag.

Kram

Anmeld

13. oktober 2011

Lisbeth1985

Kruse90 skriver:

Sikke hvor er det dejlig læsning
Det var lige en nyhed jeg havde håbet på ville være her

Jeg tror altså at der er noget om at æggene er af bedre kvalitet når der ikke er så mange

JEg hepper og krydser alt hvad jeg kan

Kæmpe kram Carina

Det kan være, at der er noget om det Et af vores æg havde fået 0 (den højeste karakter) og var 100 % perfekt - så perfekt at lægerne havde talt om det på deres morgenkonference, da det er sjældent, at de ser sådan et Blev så stolt, da sygeplejesken fortalte det

Nu håber jeg bare, at det lille perfekte æg bliver til en lille baby til mig

Anmeld

13. oktober 2011

Lisbeth1985

Miia90 skriver:

Jeg hepper på dine 2 perfekte guldæg, håber på der kommer ihverfald en lækker bebs ud af det

hvornår har du test dag smukke ?

Om 14 dage

Det bliver spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.