Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lisbeth1985 skriver: Det er så skønt Af de syv æg var seks modne. De modne æg lavede de ICSI på og de fem delte sig. Der er i dag to til ÆO og to til frys, så det er vidunderligt Jeg håber også, at det lykkes nu Men uanset, hvad blodprøven siger om 14 dage, så tror jeg igen på, at det kan lykkes (hvilket vi virkelig har tvivlet på siden sidste forsøg).
Det er så skønt
Af de syv æg var seks modne. De modne æg lavede de ICSI på og de fem delte sig. Der er i dag to til ÆO og to til frys, så det er vidunderligt
Jeg håber også, at det lykkes nu Men uanset, hvad blodprøven siger om 14 dage, så tror jeg igen på, at det kan lykkes (hvilket vi virkelig har tvivlet på siden sidste forsøg).
Hvor er det bare flot
Så tror vi virkelig på at det lykkes denne gang
Jeg vil stille glæde mig til en BP-update
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lisbeth1985 skriver: Der er to til ÆO i dag og to til frys Så det er bare helt perfekt
Der er to til ÆO i dag og to til frys Så det er bare helt perfekt
FANTASTISK.
Lisbeth1985 skriver: Wee Jubi VI SKAL TIL ÆO I DAG Jeg er bare så glad lige nu Og så lettet over, at vi ikke fik samme opringning, som for to måneder siden Jubi! Jubi! Tak for alle jeres krydsede fingre - de hjalp til jer
Wee Jubi
VI SKAL TIL ÆO I DAG
Jeg er bare så glad lige nu Og så lettet over, at vi ikke fik samme opringning, som for to måneder siden
Jubi! Jubi!
Tak for alle jeres krydsede fingre - de hjalp
til jer
Tillykke!!
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: YEEEAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!
YEEEAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!
Nessie skriver: Hvor er det bare flot Så tror vi virkelig på at det lykkes denne gang Jeg vil stille glæde mig til en BP-update
Jeg håber, at jeg kan lave en god en
Ha en rigtig skøn dag
Lisbeth1985 skriver:
Det jo mega fedt smukke!!!
Ann87 skriver: Tillykke!!
Tak
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Det jo mega fedt smukke!!!
Det er så FANTASTISK
FANTASTISK!!!!
STORT tillykke til jer, hvor er det da bare dejligt! Der skal nok blive den eller de dejligste små babyer til jer, det siger min mave mig
God ÆO i dag!
Line11 skriver: FANTASTISK!!!! STORT tillykke til jer, hvor er det da bare dejligt! Der skal nok blive den eller de dejligste små babyer til jer, det siger min mave mig God ÆO i dag!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128