Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wee Jubi
VI SKAL TIL ÆO I DAG
Jeg er bare så glad lige nu Og så lettet over, at vi ikke fik samme opringning, som for to måneder siden
Jubi! Jubi!
Tak for alle jeres krydsede fingre - de hjalp
til jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke, og så krydser vi for, at det er jeres tur til en lille spire den her gang (:
M (: skriver: Stort tillykke, og så krydser vi for, at det er jeres tur til en lille spire den her gang (:
Tak
Fantastisk
Lige den nyhed, man gerne ville have i dag
Sagde de noget om, hvor mange der var til oplægning? Åh, hvor jeg håber at det lykkes nu
WeeeeE, ved du hvor mange der kan bruges ?
HELD OG LYKKE
Nessie skriver: Fantastisk Lige den nyhed, man gerne ville have i dag Sagde de noget om, hvor mange der var til oplægning? Åh, hvor jeg håber at det lykkes nu
Det er så skønt
Af de syv æg var seks modne. De modne æg lavede de ICSI på og de fem delte sig. Der er i dag to til ÆO og to til frys, så det er vidunderligt
Jeg håber også, at det lykkes nu Men uanset, hvad blodprøven siger om 14 dage, så tror jeg igen på, at det kan lykkes (hvilket vi virkelig har tvivlet på siden sidste forsøg).
Miia90 skriver: WeeeeE, ved du hvor mange der kan bruges ? HELD OG LYKKE
Der er to til ÆO i dag og to til frys Så det er bare helt perfekt
nettemor skriver: hvor er det bare godt
hvor er det bare godt
Lisbeth1985 skriver: Wee Jubi VI SKAL TIL ÆO I DAG Jeg er bare så glad lige nu Og så lettet over, at vi ikke fik samme opringning, som for to måneder siden Jubi! Jubi! Tak for alle jeres krydsede fingre - de hjalp til jer
YEEEAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128