Opdate på æu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Det er bare SÅ stort at aflevere den og blive færdig. Så mange års slid og slæben afsluttes lige pludselig. Personligt synes jeg der burde komme fanfare og hurra på det kontor, man afleverer den på

Jeg blev færdig med min kandidat for 2 års tid siden, men er nu i job  Så jeg husker tydeligt hvordan det var

Det er et svært marked, men det skal nok gå godt med at finde et job. Man skal bare være tålmodig og tage imod alt den hjælp man kan få fra eks. e-kasse osv. til at skrive gode ansøgninger

Jeg stemmer for fanfarerne Vi har de sureste kontordamer Men satser på, at dagen nok skal blive festlige uden

Jeg må indrømme, at jeg aldrig har skrevet en ansøgning. Men heldigvis er der kurser til den slags problemer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Jeg stemmer for fanfarerne Vi har de sureste kontordamer Men satser på, at dagen nok skal blive festlige uden

Jeg må indrømme, at jeg aldrig har skrevet en ansøgning. Men heldigvis er der kurser til den slags problemer

Jeg tror jeg havde skrevet en enkelt ansøgning inden jeg skulle igang. Men du skal nok lære det

Helt ærligt, så kan det ikke være så svært at installere noget, hvor de bare skal trykke på en knap, når der bliver afleveret en afhandling. Så behøver de sure kontordamer ikke engang smile til en, bare der bliver afspillet lidt høftideligt musik

Anmeld

13. oktober 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Jeg tror jeg havde skrevet en enkelt ansøgning inden jeg skulle igang. Men du skal nok lære det

Helt ærligt, så kan det ikke være så svært at installere noget, hvor de bare skal trykke på en knap, når der bliver afleveret en afhandling. Så behøver de sure kontordamer ikke engang smile til en, bare der bliver afspillet lidt høftideligt musik

Ti hi:-) Det vil jeg foreslå vores kontordamer:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.