Opdate på æu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Det er da rart at du kan sidde derhjemme og hygge lidt om dig selv  Jeg synes ikke at du skal have dårlig samvittighed over at have slappet af i dag, det er der også brug for! Specialet skal nok blive skrevet  Skal du aflevere ved årsskiftet?

Jeg skal aflevere d.1/2. Så planen er, at jeg skal være færdig inden jul, så jeg har en måned til at rette. Men nu må vi se, om den plan holder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Lisbeth1985

Kruse90 skriver:

7 æg er fantastisk smukke.
De er ofte meget bedre kvalitet end når der f.eks. er 13.

Jeg fik selv taget 7 ud her sidste gang, hvor 5 blev befrugtet og delte sig perfekt Så 1 er stadig i min mave og 4 andre i fryseren

Held og lykke. Jeg krydser alt hvad jeg kan

Tak

Anmeld

12. oktober 2011

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Jeg skal aflevere d.1/2. Så planen er, at jeg skal være færdig inden jul, så jeg har en måned til at rette. Men nu må vi se, om den plan holder

Er det din bachelor eller kandidat?

Det lyder som en rigtig fornuftig plan med 1 måned til rettelser! Det tager tit meget længere tid end man regner med, og hvis man pludselig finder en fejl der skal rettes, så får man travlt. Puha, jeg får helt sved på panden af at tænke på det

Anmeld

12. oktober 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Er det din bachelor eller kandidat?

Det lyder som en rigtig fornuftig plan med 1 måned til rettelser! Det tager tit meget længere tid end man regner med, og hvis man pludselig finder en fejl der skal rettes, så får man travlt. Puha, jeg får helt sved på panden af at tænke på det

Det er min kandidat. Det er så vildt, at jeg allerede er færdig (næsten)! Så jeg få sved på panden af, at tænke på jobansøgninger, osv. Læser du?

Anmeld

12. oktober 2011

nielsen80

Fik lige forvildet mig herind alligevel, så tænkte jeg også lige ville give dig alle mine krydset fingre her Hold op hvor jeg håber I får en god oplevelse imorgen søde.

Anmeld

12. oktober 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Tak søde

Hvis der er æg til ÆO er det allerede i morgen Jeg håber bare, at vi får beløningen af alle anstregelserne denne gang

Jeg håber, at du har det rigtig dejligt og at spiren stortrives i maven

uha er det i morgen. Havde ikke set at det var den 1.. du havde skrevet. Det skal bare give pote denne gang. Jeg tror på det. I har været så meget igennem nu så lykke må komme til her NU!!

Krydser alt i morgen mellem 8 og 9 og glæder mig til en update.

Og jo tak..kunne ikke være mere lykkelig og nervøs. Tør stadig ikke tro på det.. åhh jeg håber du snart får den her oplevelse.

Anmeld

12. oktober 2011

Nessie

Lisbeth1985 skriver:

Vi havde besluttet inden, at vi vil have ÆO i morgen (hvis der er æg til det), da jeg ikke kan klare at vente til helt til mandag efter sidste forsøg. Så det snakkede vi faktisk slet ikke om.

Tak for de krydsede fingre Jeg håber, at det hjælper

Det kan jeg godt forstå. Tror også det var det jeg ville have valgt.

NU vi bare en hel masse, for at de udvikler sig til nogle små perfekte æg, der kan lægges op i morgen

Anmeld

12. oktober 2011

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Det er min kandidat. Det er så vildt, at jeg allerede er færdig (næsten)! Så jeg få sved på panden af, at tænke på jobansøgninger, osv. Læser du?

Det er bare SÅ stort at aflevere den og blive færdig. Så mange års slid og slæben afsluttes lige pludselig. Personligt synes jeg der burde komme fanfare og hurra på det kontor, man afleverer den på

Jeg blev færdig med min kandidat for 2 års tid siden, men er nu i job  Så jeg husker tydeligt hvordan det var

Det er et svært marked, men det skal nok gå godt med at finde et job. Man skal bare være tålmodig og tage imod alt den hjælp man kan få fra eks. e-kasse osv. til at skrive gode ansøgninger

Anmeld

13. oktober 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Fik lige forvildet mig herind alligevel, så tænkte jeg også lige ville give dig alle mine krydset fingre her Hold op hvor jeg håber I får en god oplevelse imorgen søde.

Tak søde Som du ved, har det været en skøn dag i dag

Anmeld

13. oktober 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

uha er det i morgen. Havde ikke set at det var den 1.. du havde skrevet. Det skal bare give pote denne gang. Jeg tror på det. I har været så meget igennem nu så lykke må komme til her NU!!

Krydser alt i morgen mellem 8 og 9 og glæder mig til en update.

Og jo tak..kunne ikke være mere lykkelig og nervøs. Tør stadig ikke tro på det.. åhh jeg håber du snart får den her oplevelse.

Jeg kan godt forstå, at det er svært at tro på. Men tror du ikke, at det kommer, når du kan mærke bebs bevæge sig? 

Det er bare så skønt for jer Jeg håber, at vi gør kunsten efter lige om lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.