Opdate på æu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.953 visninger
42 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Lisbeth1985

Hej piger! Lige en kort opdate på ÆU i dag (skriver fra mobilen). Det var desværre endnu engang en smertefuld oplevelse:-( Eftermiddagen har stået på en kraftigt blødning,mavesmerter og opkast,men nu er vi endelig hjemme og jeg har det nogenlunde. Resultatet blev 7 æg - ikke så mange,som vi regnede med:-( Men situationen taget i betragtning er vi glade for resultatet:-) Jeg skriver en længere opdate,når jeg bliver frisk! Ha en dejlig aften:-) Kram fra Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Nettemor

for at et af de 7 æg er guldægget!

Anmeld

11. oktober 2011

Kay

tror på at et af dine fine æg bliver til en lille fin baby til jer

Anmeld

11. oktober 2011

MissTas

Hvor ville jeg ønske, at alle dem som ønsker sig en lille baby, bare kunne blive gravid !! Jeg krydser alle de fingre jeg kan og er sikker på at et af de syv æg er det magiske

Knus Tascha //21+0

Anmeld

11. oktober 2011

Lisbeth1985

nettemor skriver:

for at et af de 7 æg er guldægget!

Tak! Det håber vi:-)

Anmeld

11. oktober 2011

Lisbeth1985

Kay skriver:

tror på at et af dine fine æg bliver til en lille fin baby til jer

Det håber jeg så inderligt,at det gør! Jeg vil så gerne over i gravidgruppen:-)

Anmeld

11. oktober 2011

Lisbeth1985

MissTas skriver:

Hvor ville jeg ønske, at alle dem som ønsker sig en lille baby, bare kunne blive gravid !! Jeg krydser alle de fingre jeg kan og er sikker på at et af de syv æg er det magiske

Knus Tascha //21+0

Tak:-)

Anmeld

11. oktober 2011

Kay

Lisbeth1985 skriver:

Det håber jeg så inderligt,at det gør! Jeg vil så gerne over i gravidgruppen:-)

det kan jeg godt forstå.... tag mig med

Anmeld

11. oktober 2011

Line11

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger! Lige en kort opdate på ÆU i dag (skriver fra mobilen). Det var desværre endnu engang en smertefuld oplevelse:-( Eftermiddagen har stået på en kraftigt blødning,mavesmerter og opkast,men nu er vi endelig hjemme og jeg har det nogenlunde. Resultatet blev 7 æg - ikke så mange,som vi regnede med:-( Men situationen taget i betragtning er vi glade for resultatet:-) Jeg skriver en længere opdate,når jeg bliver frisk! Ha en dejlig aften:-) Kram fra Lisbeth

Hej søde!! 

Tillykke med det fine resultat!!! Men NØJ hvor er jeg ked af, at det endnu engang var smertefuldt. 

Fik du da ikke mere smertestillende denne gang end sidst? Og i givet fald, hvad fik du mere af? 

Rigtig god bedring 

Anmeld

11. oktober 2011

Lisbeth1985

Line11 skriver:

Hej søde!! 

Tillykke med det fine resultat!!! Men NØJ hvor er jeg ked af, at det endnu engang var smertefuldt. 

Fik du da ikke mere smertestillende denne gang end sidst? Og i givet fald, hvad fik du mere af? 

Rigtig god bedring 

Tak:-) Jeg fik både ekstra lokalbedøvelse og mere morfin. Jeg håber bare,at det er sidste gang! Hvordan har du det? Er du klar til bp igen i morgen? Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.