Opdate på æu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger! Lige en kort opdate på ÆU i dag (skriver fra mobilen). Det var desværre endnu engang en smertefuld oplevelse:-( Eftermiddagen har stået på en kraftigt blødning,mavesmerter og opkast,men nu er vi endelig hjemme og jeg har det nogenlunde. Resultatet blev 7 æg - ikke så mange,som vi regnede med:-( Men situationen taget i betragtning er vi glade for resultatet:-) Jeg skriver en længere opdate,når jeg bliver frisk! Ha en dejlig aften:-) Kram fra Lisbeth

Hej søde, tillykke med det fine antal... Og kæmpe krammer... Håber du har fået det bedre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Hej søde, tillykke med det fine antal... Og kæmpe krammer... Håber du har fået det bedre...

Tak søde:-) Kæmpe kram til dig

Anmeld

11. oktober 2011

Nessie

Rigtig fint med 7 æg, men det er da trist at det skal være så smertefuldt hver gang. Håber du har det bedre nu

Med 7 æg, så er I vel ude over hele problematikken med blastocystdyrkning?

Håber sådan for jer at det lykkes denne gang

Anmeld

11. oktober 2011

Line11

Lisbeth1985 skriver:

Tak:-) Jeg fik både ekstra lokalbedøvelse og mere morfin. Jeg håber bare,at det er sidste gang! Hvordan har du det? Er du klar til bp igen i morgen? Kram

Ok... ÆU gjorde jo også rigtig ondt på mig - er også tilknyttet Skejby. Dén der med, at det ikke kommer til at gøre ondt næste gang passer tilsyneladende ikke så - jeg synes altså ikke det er i orden 

Selvfølgelig er det sidste gang!! Jeg er helt sikker på, at det er jeres tur nu!!! 

Ja jeg glæder mig til at se, hvad BP'en siger. Jeg kan starte igen allerede denne måned, hvis den hurtigt bliver 0..  

Anmeld

11. oktober 2011

Putomanen

Jeg er ked af at høre, at det desværre igen blev en smertefuld oplevelse for dig  Jeg  for, at det bliver sidste gang du skal igennem det.

Jeg kan godt forstå I havde håbet på lidt flere æg, men 7 er også et rigtig fint antal

Jeg håber at du har fået det bedre her til aften, og blevet lidt mere frisk?

Hvornår har du ÆO?

Anmeld

12. oktober 2011

Lisbeth1985

Nessie skriver:

Rigtig fint med 7 æg, men det er da trist at det skal være så smertefuldt hver gang. Håber du har det bedre nu

Med 7 æg, så er I vel ude over hele problematikken med blastocystdyrkning?

Håber sådan for jer at det lykkes denne gang

Vi havde besluttet inden, at vi vil have ÆO i morgen (hvis der er æg til det), da jeg ikke kan klare at vente til helt til mandag efter sidste forsøg. Så det snakkede vi faktisk slet ikke om.

Tak for de krydsede fingre Jeg håber, at det hjælper

Anmeld

12. oktober 2011

Lisbeth1985

Line11 skriver:

Ok... ÆU gjorde jo også rigtig ondt på mig - er også tilknyttet Skejby. Dén der med, at det ikke kommer til at gøre ondt næste gang passer tilsyneladende ikke så - jeg synes altså ikke det er i orden 

Selvfølgelig er det sidste gang!! Jeg er helt sikker på, at det er jeres tur nu!!! 

Ja jeg glæder mig til at se, hvad BP'en siger. Jeg kan starte igen allerede denne måned, hvis den hurtigt bliver 0..  

Hej søde!

Har du fået svar på din blodprøve? Var det ikke i dag?

Det er 3.gang, jeg har fået taget æg ud. Første gang gjorde rigtig ondt, men anden gang gik det fint Denne gang gjorde det så ondt igen Jeg tror, at de gør, hvad de kan for at smertedække en, så synes ikke, at du skal være bekymret for din næste ÆU. Jeg tror bare, at det variere meget fra gang til gang.

Anmeld

12. oktober 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Jeg er ked af at høre, at det desværre igen blev en smertefuld oplevelse for dig  Jeg  for, at det bliver sidste gang du skal igennem det.

Jeg kan godt forstå I havde håbet på lidt flere æg, men 7 er også et rigtig fint antal

Jeg håber at du har fået det bedre her til aften, og blevet lidt mere frisk?

Hvornår har du ÆO?

Vi håber på ÆO i morgen Jeg prøver ikke at sætte forventningerne for højt, da jeg er bange for at blive lige så skuffet som sidste gang. Men det er svært Nu skal klokken bare blive 8.30 i morgen!

Hvordan har du det? Går det godt med rugningen?

Anmeld

12. oktober 2011

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Vi håber på ÆO i morgen Jeg prøver ikke at sætte forventningerne for højt, da jeg er bange for at blive lige så skuffet som sidste gang. Men det er svært Nu skal klokken bare blive 8.30 i morgen!

Hvordan har du det? Går det godt med rugningen?

Jeg kan godt forstå dig, det må være hårdt. Man går i uvished og frygter telefonsamtalen

Men jeg er sikker på, at guldægget er blandt  Jeg vil i hvertfald tjekke for en opdatering og  for dig.

Det går fint med rugningen. Jeg synes dagene begynder at blive længere og længere, og jeg begynder at overfortolke alt jeg mærker i maven  Forhåbentlig kan jeg få tankerne over på noget andet i weekenden

Anmeld

12. oktober 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Jeg kan godt forstå dig, det må være hårdt. Man går i uvished og frygter telefonsamtalen

Men jeg er sikker på, at guldægget er blandt  Jeg vil i hvertfald tjekke for en opdatering og  for dig.

Det går fint med rugningen. Jeg synes dagene begynder at blive længere og længere, og jeg begynder at overfortolke alt jeg mærker i maven  Forhåbentlig kan jeg få tankerne over på noget andet i weekenden

Tak

Ventetiden til testdag er laaaang!! Den er det værste i hele forløbet Men jeg er sikker på, at der venter jer en dejlig overraskelse

Og så længe, at du ikke har fået mens, er det jo et godt tegn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.