Hvor sov jeres guld klumper da de blev født?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2009

Diana...

charlottekri skriver:

det er helt naturligt
hvis du propper den ned, så bliver den der som regel... min datter kunne nærmest ikke røre sig; så følte hun sig jo også mere tryg
Men der er simpelthen så meget man skal lære, og man kan næsten ikke gøre andet end at "go with the flow"

Oki tak for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Diana/Claus skriver:

Ja sådan havet jeg os tænkt det, tørre ikke at have min lille baby i sengen men en meget urolig sovende mand og 3 dyr... Men er det bare mig eller er en baby dyne ikke MEGET stor til en lift? hvordan gjorde du der?

Knus Diana

Nu er begge mine børn født om sommeren og har været "varme" børn, så vi brugte bare et tæppe da de var små.
Men ellers så lagde vi dynen sådan den vendte den forkerte vej i liften, lagde baby på dynen og tog den sidste halvdel over ham, sådan at han faktisk var pakket ind i dynen... giver det mening?
Sådan gjorde de også på barselsgangen, og syntes det fungerede godt.

Anmeld

2. februar 2009

Diana...

Rikke skriver:

Nu er begge mine børn født om sommeren og har været "varme" børn, så vi brugte bare et tæppe da de var små.
Men ellers så lagde vi dynen sådan den vendte den forkerte vej i liften, lagde baby på dynen og tog den sidste halvdel over ham, sådan at han faktisk var pakket ind i dynen... giver det mening?

Nåå ja smart...

Anmeld

2. februar 2009

charlottekri

Rikke skriver:

sådan gjorde jeg også nogle gange (du kom mig i forkøbet med indlæg) det var så nemt at sidde med hende og så lægge hende

Anmeld

2. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
charlottekri skriver:

sådan gjorde jeg også nogle gange (du kom mig i forkøbet med indlæg) det var så nemt at sidde med hende og så lægge hende

Ja, det er rigtigt.
Og det må også være dejligt for dem at ligge der, rullet ind som en lille
pølse

Anmeld

2. februar 2009

charlottekri

lige netop

Anmeld

2. februar 2009

monstar99

Mikkel Sover i enten liften eller i sin tremmeseng.
Men de første par uger var han lidt utryg ved tremmesengen, da den jo var så stor.

Men nu da han er 5uger sover han næsten kun i sin tremmeseng.

Han har dog sovet i sengen hos os nogen gange når han har holdt sin mor vågen hele natten og hun har haft få ondt og er få træt til at ligge ham tilbage i sengen.

Anmeld

3. februar 2009

Musen5

Kan ikk helt huske hvor Liv sov, men Benjamin sov i sin lift de første par dage. Derefter kom han over i en slags moseskurv på hjul. Derefter kom han i sin tremmeseng. Og når blyp kommer så havde Benjamin i sin søster gamle "storedreng" seng.

Og de 2 store kommer til at dele værelse....

Musen5 9+5

Anmeld

3. februar 2009

KarinaIda

Hej....

Det første stykke tid sov hun sammen med os, men derefter kom hun i sin lift og sove, som blev sat oppe i hendes tremmeseng...

Knus KarinaIda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.