Hvor sov jeres guld klumper da de blev født?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2009

BellaT

PiaR skriver:

I vores seng og gerne i liften.... den stod i midten af os....

Men ind imellem lå de også bare på dynen.. imellem os... altid meget tæt på os.

Ja, sådan sov Phillip også. Ofte i liften som stod i sengen mellem os. Og nogle gange lå han tæt ind til os. Det var så dejligt! Indtil han voksede sig til en rigtig møffer der aldrig ligger stille. Så røg han i tremmesengen ved siden af vores seng. Og til sidst ind på eget værelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2009

Pia.

BellaT skriver:

Ja, sådan sov Phillip også. Ofte i liften som stod i sengen mellem os. Og nogle gange lå han tæt ind til os. Det var så dejligt! Indtil han voksede sig til en rigtig møffer der aldrig ligger stille. Så røg han i tremmesengen ved siden af vores seng. Og til sidst ind på eget værelse.

ja det samme her... men det er skønt så længe de er små... vi havde også tremmesengen i soveværelset... og så på eget værelse til sidst...

Anmeld

1. februar 2009

H+S Skjolgborg.

i liften mellem os derefter i sin egen seng.Af og til hos os...

Anmeld

2. februar 2009

charlottekri

De første 14 dage sov hun i vores seng, for det var det nemmeste når jeg skulle amme, men der var ikke nogen af os der fik en ordentlig nattesøvn , så da min mand begyndte på arbejde, kom hun over i liften, som stod ved siden af sengen. senere kom liften over i tremmesengen, og da liften blev lidt lille, blev tremmesengen fyldt med bamser, så den ikke virkede så stor. da hun var ca 10 mdr kom hun på eget hummer
den dag i dag ka jeg stadig vågne og tro at min mand har lagt sig på hende, og så skubbe helt vildt til ham, hvorefter jeg så opdager at det bare var en drøm he he (ham sover heldigvis temlig tungt )

Anmeld

2. februar 2009

Janep

Min datter lå i de der små¨senge de har på sygehuset, dem der man kan køre rundt med, kan ikk lige huske hvad de hedder

Der lå hun den første uge og den næste uge lå hun i hospitalssengen med mig og derefter hjemme i sengen mellem mor og far

Anmeld

2. februar 2009

Nemesis

Jonas sov i tremmesengen fra starten af. Den havde en tyk sengeformindsker og han blev nærmest rullet ind i dynen. De første uger sov han videre ved siden af mig efter natamningen, men jeg sov altid helt anspændt på den måde. Var hundeangst for at ligge forkert når han lå der.

Han sov hurtigt igennem og da han var 7 mdr kom han på eget værelse.
Han sover stadig i tremmesengen :-)

:-) Sisse

Anmeld

2. februar 2009

Diana...

Rikke skriver:

Begge mine har sovet i liften da de var helt små. Liften stod så på et par stole ved siden af vores seng.
Min datter lå også en overgang i vores seng imellem os, da hun sov meget uroligt og gerne ville ligge helt tæt på os. Var meget hyggeligt, men det var ikke meget søvn jeg fik

Ja sådan havet jeg os tænkt det, tørre ikke at have min lille baby i sengen men en meget urolig sovende mand og 3 dyr... Men er det bare mig eller er en baby dyne ikke MEGET stor til en lift? hvordan gjorde du der?

Knus Diana

Anmeld

2. februar 2009

charlottekri

Diana/Claus skriver:

Ja sådan havet jeg os tænkt det, tørre ikke at have min lille baby i sengen men en meget urolig sovende mand og 3 dyr... Men er det bare mig eller er en baby dyne ikke MEGET stor til en lift? hvordan gjorde du der?

Knus Diana

jeg proppede bare enden af dynen ned i enden af liften... min datter lå foroven, og så var der jo også noget der kunne fylde i bunden, for de fylder jo ikke meget i liften i starten...

Anmeld

2. februar 2009

Diana...

charlottekri skriver:

jeg proppede bare enden af dynen ned i enden af liften... min datter lå foroven, og så var der jo også noget der kunne fylde i bunden, for de fylder jo ikke meget i liften i starten...

Oki og den triller ikke op over hoved?

Tak fordi du svaret er jo så nervøs for jeg gør noget forker det jo første gang der skal en lille baby ud af mig

Knus til dig

Anmeld

2. februar 2009

charlottekri

det er helt naturligt
hvis du propper den ned, så bliver den der som regel... min datter kunne nærmest ikke røre sig; så følte hun sig jo også mere tryg
Men der er simpelthen så meget man skal lære, og man kan næsten ikke gøre andet end at "go with the flow"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.