Hvor sov jeres guld klumper da de blev født?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2009

BinaMor

sabina22 skriver:

vi mødre har et indre ur der gør at vi ikke ligger os/dyne på barnet.. det lovede de mig og det er aldrig sket (og jeg sover tungt) men jeg stoler hellere ikke på manden. vi har rykket sengen ind mod væggen sådan så vi ligger: mand, mig, gabbie.. og så kan jeg vende mig om alt efter hvem jeg skal nusse hygsomt!!!

da jeg var gravid lærte vi dyrene ikke at komme i soveværelset mere.. for hvis hun nu lagde i vuggen ville vi ikke opdage hvis dyrene lagde sig på hende (i forskel til sengen) vi har hund og kat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2009

Diana...

sabina22 skriver:

vi mødre har et indre ur der gør at vi ikke ligger os/dyne på barnet.. det lovede de mig og det er aldrig sket (og jeg sover tungt) men jeg stoler hellere ikke på manden. vi har rykket sengen ind mod væggen sådan så vi ligger: mand, mig, gabbie.. og så kan jeg vende mig om alt efter hvem jeg skal nusse hygsomt!!!

ihh hvor hygsomt.

Anmeld

1. februar 2009

malou

Victor sover i den vugge jeg lå i da jeg blev født på Sankt Joseph stiftelsen. Det var i 1974 og dengang var det nonner der arbejdede der. Min mor var sygeplejerske og fik lov til at tage den med hjem. Den står ved siden af vores seng!! Når han bliver ældre skal han ind på sit værelse og der står også min gamle seng (junoseng) den har min far malet hvid.

knus malou

Anmeld

1. februar 2009

Cris

I liften og liften lå i træmmesengen som var ved siden af vores seng. Da jeg syntes, at liften var for lille sov han på træmmesengen med nogle puder rund om ham, for så var sengen for stor. Og så skulle puderne væk. Men han sov altid ved siden af vores seng, for det var nemmere at tage ham og amme. Meget tit ca. kl 04 flyttede jeg ham til vores seng, for han kunne sove lidt længere i vores seng. Han er næsten et år nu og stadig sover så dårligt. Meget tit kommer han i vores seng kl05 så han kan sove lidt mere. Han har aldrig sovet længe, så jeg er glad, at vi sover i samme værelset og at han kommer i vores seng tidligt om morgenen. Jeg tror ikke jeg kan overskue, hvis jeg skal hente ham i et andet værelset hver gang han vågner. Og vores lejlighed var alligevel meget lille. Din lille "bundle of joy" kommer der snart!!!!

Anmeld

1. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Begge mine har sovet i liften da de var helt små. Liften stod så på et par stole ved siden af vores seng.
Min datter lå også en overgang i vores seng imellem os, da hun sov meget uroligt og gerne ville ligge helt tæt på os. Var meget hyggeligt, men det var ikke meget søvn jeg fik

Anmeld

1. februar 2009

fam.4xc

i vores seng og der ligger begge piger stadig

Anmeld

1. februar 2009

Mimic

i liften i tremmesengen i vores soveværelse, og da hun blev 11 måneder kom hun på hendes eget værelse

Anmeld

1. februar 2009

Pia.

I vores seng og gerne i liften.... den stod i midten af os....

Men ind imellem lå de også bare på dynen.. imellem os... altid meget tæt på os.

Anmeld

1. februar 2009

ekzunz

De sov i midten i vores seng. Og Klara ligger der stadig - og Lukas kommer også forbi engang imellem....super-hyggeligt.

Anmeld

1. februar 2009

Bastian

Med den mindste var det en kombi af det hele. Om aftenen blev hun lagt i liften nede i en tremmeseng (da hun blev lidt større, lå hun naturligvis ikke i lift, men i tremmesengen med sengeformindsker). Når hun vågnede om natten kom hun i sengen med os. Om dagen sov hun i barnevogn.

Min ældste kunne ikke falde i søvn ved siden af os, men sov tilgengæld godt i en vugge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.