Hvor sov jeres guld klumper da de blev født?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2009

Diana...

Anja Nørreslet skriver:

Sådan en her:

Så ligger barnet ikke i sengen men ved siden af moren så det er nemt at amme

Åhh det var smart... Hvad koster sådan en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2009

SaNiNa

Anja Nørreslet skriver:

Sådan en her:

Så ligger barnet ikke i sengen men ved siden af moren så det er nemt at amme

ej den er godt nok smart...

Anmeld

1. februar 2009

Lullaby

ej den er godt nok smart...

Jeps. Og hvis man køber den fra tyskland sparer man mange penge Vi brugte den lige til vi flyttede her i december så 6 mdr var hun Det er dejligt nemt at man ikke skal rejse sig alt for meget når man skal amme og så syntes jeg, at det gav en dejlig tryghed at de lå ved siden af uden at man kunne komme til at kvæle dem

Anmeld

1. februar 2009

Plysbjørnen

Både benjamin og laura sov i liften i tremmesengen, om dagen stod benjamins lift på sofaen og Lauras stadig i seng, men det er fordi nu bor vi i toplans og jeg var lidt for doven til at rende op og ned flere gange om dagen...

Betina

Anmeld

1. februar 2009

Lullaby

Åhh det var smart... Hvad koster sådan en?
I tyskland gav vi ´ca 600 for den inkl madras og sengerand. i dk koster de det dobbelte uden tilbehør 

Anmeld

1. februar 2009

Honningblomst

Så tæt på mig eller deres far som muligt,....selvfølgelig og det gør de stadig....nogen dog mere end andre-smiler

Anmeld

1. februar 2009

BinaMor

Diana/Claus skriver:

Var i ikke nervøse for at i lige rullet oven på den lille el noget i den stil,

helt vild. jeg sov ikke godt de næste dage.. men intet sker og man vænner sig til det. nu er hun 8 måneder og blir stadig hevet over i sengen om aftenen. der er intet bedre end at vågne om natten. der er helt stille og man putter sig ind til sin baby.. uhh. da jeg var gravid. nope ikke sove med mit barn. skal da have noget privat liv og det er farligt.. men nu.. det gør det nemmere for mig og nogle kloge hoveder mener det er godt for hende så det er en win/win situation..

Anmeld

1. februar 2009

Diana...

sabina22 skriver:

helt vild. jeg sov ikke godt de næste dage.. men intet sker og man vænner sig til det. nu er hun 8 måneder og blir stadig hevet over i sengen om aftenen. der er intet bedre end at vågne om natten. der er helt stille og man putter sig ind til sin baby.. uhh. da jeg var gravid. nope ikke sove med mit barn. skal da have noget privat liv og det er farligt.. men nu.. det gør det nemmere for mig og nogle kloge hoveder mener det er godt for hende så det er en win/win situation..

Jeg har ikk noget mod børn i sengen, jeg ville bare være så nervøs for at min lige får rullet ind over dem når de er så små, nu ligger jeg selv mega stille men det gør min kæreste ikk og så har vi jo lige 2 katte og en hund som synes det sjovt at komme dumpende om natten tror ikke jeg tør når han er så lille.

Anmeld

1. februar 2009

Mette-Marie

sabina22 skriver:

i vores seng som vi blev anbefalet på hospitalet. om dagen i vuggen og barnevognen

Det samme her Oskar var 20 mdr. før han begyndte at sove i egen seng som natten. Det sker ofte at han kommer over til os ved 4-5 tiden.

Anmeld

1. februar 2009

BinaMor

Diana/Claus skriver:

Jeg har ikk noget mod børn i sengen, jeg ville bare være så nervøs for at min lige får rullet ind over dem når de er så små, nu ligger jeg selv mega stille men det gør min kæreste ikk og så har vi jo lige 2 katte og en hund som synes det sjovt at komme dumpende om natten tror ikke jeg tør når han er så lille.

vi mødre har et indre ur der gør at vi ikke ligger os/dyne på barnet.. det lovede de mig og det er aldrig sket (og jeg sover tungt) men jeg stoler hellere ikke på manden. vi har rykket sengen ind mod væggen sådan så vi ligger: mand, mig, gabbie.. og så kan jeg vende mig om alt efter hvem jeg skal nusse hygsomt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.