Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anja Nørreslet skriver:Sådan en her:Så ligger barnet ikke i sengen men ved siden af moren så det er nemt at amme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ej den er godt nok smart...
Åhh det var smart... Hvad koster sådan en?
Diana/Claus skriver:Var i ikke nervøse for at i lige rullet oven på den lille el noget i den stil,
sabina22 skriver:helt vild. jeg sov ikke godt de næste dage.. men intet sker og man vænner sig til det. nu er hun 8 måneder og blir stadig hevet over i sengen om aftenen. der er intet bedre end at vågne om natten. der er helt stille og man putter sig ind til sin baby.. uhh. da jeg var gravid. nope ikke sove med mit barn. skal da have noget privat liv og det er farligt.. men nu.. det gør det nemmere for mig og nogle kloge hoveder mener det er godt for hende så det er en win/win situation..
sabina22 skriver:i vores seng som vi blev anbefalet på hospitalet. om dagen i vuggen og barnevognen
Det samme her Oskar var 20 mdr. før han begyndte at sove i egen seng som natten. Det sker ofte at han kommer over til os ved 4-5 tiden.
Diana/Claus skriver:Jeg har ikk noget mod børn i sengen, jeg ville bare være så nervøs for at min lige får rullet ind over dem når de er så små, nu ligger jeg selv mega stille men det gør min kæreste ikk og så har vi jo lige 2 katte og en hund som synes det sjovt at komme dumpende om natten tror ikke jeg tør når han er så lille.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128