Gaia skriver:
På mig lyder det mest på dig som om du ikke er forelsket i din kæreste længere. Du skriver flere gange at han irritere dig, at du ik nyder hans kys, at du hellere vil sidde selv, at han stinker af røg, har dårlig ånde mv.Er derr slet intet positivt ved ham? Prøv at komme i tanke om 3 ting. Derefter kan du aå veje op h or meget de tre ting betyder for dig vs alle de negative. Og derfra burde du nok finde ud af om du er i et forhold du har lyst til at være i. Nogle gange skal det også være ok at kaste håndklædet i ringen, hvis man kan mærke at det er det rigtig for en. Det lyder meget påmig som om du som sagt ikke er forelsket i ham mere. Også spørger jeg bare: er det så det værd at være i forholdet? Kunne i evt. Have brug for lidt tid hver for sig? Hvad er vigtigt for dig i et forhold,og opfylder dit nuværende forhold de ting? Hvordan har kæresten den, har i talt om hvad i hver især forventer? Vågner jeres barn kun en gang om natten? Er det tørstig? Tager i barnet op og begynder at gå rundt med det? Du siger kæresten står op med barnet. Snakker i med det? Altså kort sagt når barnet græder, brokker sig tager I det så af bedste mening op og snakker, vugger, går rundt med det ergo underholder i faktisk barnet. Barnet kan jo sagtens vågne og få lidt at drikke, evt. Sæt en stol ind på dets værelse, og sid og gi det noget at drikke, men lad være med at gå rundt med det, snakke med det osv. Bagefter når det har drukket så læg det tilbage i sengen og gå ud. Græder/ brokker det sig så ind læg barnet ned og ud igen, uden at snakkke med barnet. Bare lad barnet vide I er der. Gå ind hver 5 min til det sover. Man siger at der max vil gå 2 timer hcis man før det rigtig. Tager som regel en uge tid så har barnet fundet ud af at der altså ikke er underholdning om natten og at der sover man! Det er ludt hårdt i starten men det virker. Vi har brugt det på vores pige lige fra hun var helt lille. Ja hun vågner stadig en gang om natten og vil have lidt mælk men der er meget meget sjældent brok med hende bagefter når ci lægger hende tilbage i sengen. Som regel er hun syg hvis hun brokker sig. Nåja lad vær med at tænde lys, det vågner de bAre af. Så mørkt i værelset imens i sidder og giver jeres barn lidt at drikke. Evt. Ha en vågelampe, sådan en man bare lige kan stikke i stikkontakten, det giver lidt lys og evt. Tryghed til barnet at de bedre kan se tingene hvis det vågner om natten.Pointen mef denne metode er at kun gøre ting som associeres med søvn. Altså ingen vilde aktivieter og ikke noget med at tage det op og gå rundt. Fordi så forbinder barnet det at sove med de ting i gør. F.eks. Jeg kan kun sove hvis mor eller far har været inde i nat og gå rundt med mig, snakke med mig osv. Så I skal lære jerres barn at om natten sover man og der er nul underholdning, snakke, lys tændt osv. Gerne gør tingene ens hver nat, lav drikkelse, ta barnet op, sid i stol, giv drikkelse, ned i seng, ae påkind og ud igen.Enshed giver tryghed som gi er ro. Men den første uge kan det godt være hårdt. Men husk målet er ikke at jeres barn ik må vågne om natte og få lidt a drikke, målet er at denne scene højest skal vare 5 min og derefter sor I alle igen.Håber du kan bruge lidt af det. Og så håber jeg I får løst eller fundet ud af hvad Igør med jerea forhold. Husk man skal ikke. Være i et forhold for en hver pris, men man skal selvf. Heller ikke bare smutte fordi det er lidt hårdt. Mn er kærligjeden der ikke til ens partner, så er spørgsmålet om det aå ik er bedre at skilles i mindelighed imens man stadig kan. Held og lykke håber I får det løst. Kram 
Min kæreste gør selvfølgelig også mange gode ting - det er bare svært at se indimellem
Han er god ved begge børn, laver ting med dem, han er spontan ligesom jeg selv (var engang i hvert fald) Irritationerne bunder ud i at hans tøj flyder, at han har tildens til at komme til at puste mig i hovedet når han lige har været ude at ryge - jeg er absolut IKKE ryger hahaha og sådanne ting.. Mangel på søvn er bare benhårdt!
Hvad angår nætterne så vågner h*n 1-2 gange og vil have en flaske (!) og ca 5-10 gange for at få sutten.. Jeg går ud og laver en flaske mens kæresten tager ham/hende op, når jeg kommer ind sætter jeg mig i gyngestolen og mader. Bagefter ligges barnet i seng igen og sover som regel videre med det samme. Alt lys er slukket - vi tænder somme tider lige lyset i mobilen for at finde sutten, men ikke andet. Der foregår absolut INTET om natten. Men så her den senest mdr er h*n begyndt at skrige helt vildt, rejse sig op i sengen og helt desperat give tegn til at ville op - i denne forbindelse er det min pligt som mor at sørge for at h*n er trygt da dette tydeligt er et tegn på utryghed - måske pga. drømme, smerter ved tænder eller noget.. Her tager det somme tider 20-30 min at få h*n til at sove igen, så snart h*n er roligt bliver h*n lagt i sengen igen.
Vi har forsøgt med vand, en tår mælk i kop osv, men intet foruden flasken viser sig at være nok for den lille.. Så snart der er en smule overskud påtænker jeg at tage en kold tyrker og tage kampen op, men dette må vente til en weekend hvor min kæreste er hjemme så jeg kan sove lidt om eftermiddagen.