nettemor skriver:
men i skal jo blive ved med at snakke.. det er ikke nok at man (evt, nu ved jeg jo ikke hvordan det er hos jer) kun snakker sammen den ene gang og så går det bedre og så behøver man ikke snakke om det før det går skidt igen..
husk at rose hinanden. husk at kysse og kramme og være kærester. det er ultra vigtigt!
få evt guldklumpen passet en overnatning i en weekend. og bare vær jer selv! nyd hinanden!
hvorfor sover guldet ikke igennem endnu. er det noget der kan gøres der. den værste form for tortur er jo manglende søvn. og så er der jo ikke så meget til at i hver især reagere som i gør.
når du er hjemme og din mand går på arbejde er det så dig der tager mest om natten eller hvordan gør i?
Vi kan ikke få pasning til vores barn så det er ikke en mulighed.
Når vi kysser synes jeg mere han luigter af dårlig ånde end jeg nyder selve kysset. Synes det er irriterende. Jeg er træt og vil hellere sove eller sidde for mig selv når børnene sover.
Jeg ved ikke hvorfor den lille ikke sover igennem endnu, h*n karter rundt i sengen, vågner og falder først til ro når der kommer en flaske ind i munden. Vi har prøvet alt!
Vi er meget fælles om det om natten fordi jeg er syg med en voldsom stress og ikke sover ret godt. Jeg er på hele dagen hvor min kæreste ofte først er sent hjemme, dvs jeg handler, henter den store, laver mad, gør rent, rydder op, aktiverer osv. Jeg bruger alle mine ressourcer og er mindst ligeså træt som min kæreste der er på job.
Anmeld