træt af min kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.601 visninger
36 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Anonym trådstarter

jeg er simpelthen så træt af min kæreste. Nu har vi snart ikke sovet en igennem i 13 mdr og det tærer så hårdt på forholdet.. Det er så hårdt!
Når han står op om natten med den lille så er han irriteret, skælder ud, kommer med spydige kommentar og sukker. Det samme sker når han er den der står tidligt op om morgenen.

Det er som om der ikke er mere forhold tilbage - vi laver aldrig noget, har ikke mulighed for pasning så vi kunne lave noget sammen og jeg går stadig hjemme på forlænget barselsorlov.
Han laver ikke det store herhjemme - selvom han altid har hjulpet meget til. Nu er det måske kun opvasken han giver en hånd med til. Ellers skal jeg bede ham om tingene!+ Hvis jeg en sjældent gang tager ud med nogle veninder kommer jeg hjem til det jeg efterlod - hvorimod hvis han tager ud så sørger jeg for at her er pænt og ryddeligt når han kommer hjem.

Jeg er bare så træt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

MorDk

Jeg kan godt forstå dig... MEN det er altså vigtigt I taler sammen!!

Sæt jer ned og snak om hvordan I har det hver især. Det er ikke en dans på roser at få et barn. Vi har også været igennem en masse!! MEN det hjælper at snakke sammen!

Du får liiige en krammer herfra

Anmeld

11. oktober 2011

Nettemor

MorDk skriver:

Sæt jer ned og snak om hvordan I har det hver især. Det er ikke en dans på roser at få et barn. Vi har også været igennem en masse!! MEN det hjælper at snakke sammen!

kunne ikke være mere enig

kommunikation er vejen frem

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Vi har snakket sammen om det mange gange, men når krybdyrshjernen tager over så handler det kun om overlevelse.

Det bliver efter en god lang snak bedre i 14 dage og så er vi tilbage i samme rille..

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

kunne ikke være mere enig

kommunikation er vejen frem

vi har forsøgt at snakke sammen om det flere gange og det bliver også bedre i små perioder. Men det føles så tomt og ligegyldigt at være i det her forhold.

Anmeld

11. oktober 2011

MorDk

Måske familierådgivning er vejen frem?!

Vi har været til familierådgivning... og det hjalp virkelig meget (troede ikke det ville gavne - MEN det gjorde det altså)

Man burde gå til familierådgivning et par gang om året - også selvom der ikke er noget galt. Man aflevere jo også sin bil til service selvom der ikke er noget galt... for at sikre at bilen holder MANGE år frem!!

Anmeld

11. oktober 2011

Nettemor

Anonym skriver:

vi har forsøgt at snakke sammen om det flere gange og det bliver også bedre i små perioder. Men det føles så tomt og ligegyldigt at være i det her forhold.

men i skal jo blive ved med at snakke.. det er ikke nok at man (evt, nu ved jeg jo ikke hvordan det er hos jer) kun snakker sammen den ene gang og så går det bedre og så behøver man ikke snakke om det før det går skidt igen..

husk at rose hinanden. husk at kysse og kramme og være kærester. det er ultra vigtigt!

få evt guldklumpen passet en overnatning i en weekend. og bare vær jer selv! nyd hinanden!

hvorfor sover guldet ikke igennem endnu. er det noget der kan gøres der. den værste form for tortur er jo manglende søvn. og så er der jo ikke så meget til at i hver især reagere som i gør.

når du er hjemme og din mand går på arbejde er det så dig der tager mest om natten eller hvordan gør i?

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

men i skal jo blive ved med at snakke.. det er ikke nok at man (evt, nu ved jeg jo ikke hvordan det er hos jer) kun snakker sammen den ene gang og så går det bedre og så behøver man ikke snakke om det før det går skidt igen..

husk at rose hinanden. husk at kysse og kramme og være kærester. det er ultra vigtigt!

få evt guldklumpen passet en overnatning i en weekend. og bare vær jer selv! nyd hinanden!

hvorfor sover guldet ikke igennem endnu. er det noget der kan gøres der. den værste form for tortur er jo manglende søvn. og så er der jo ikke så meget til at i hver især reagere som i gør.

når du er hjemme og din mand går på arbejde er det så dig der tager mest om natten eller hvordan gør i?

Vi kan ikke få pasning til vores barn så det er ikke en mulighed.

Når vi kysser synes jeg mere han luigter af dårlig ånde end jeg nyder selve kysset. Synes det er irriterende. Jeg er træt og vil hellere sove eller sidde for mig selv når børnene sover.

Jeg ved ikke hvorfor den lille ikke sover igennem endnu, h*n karter rundt i sengen, vågner og falder først til ro når der kommer en flaske ind i munden. Vi har prøvet alt!

Vi er meget fælles om det om natten fordi jeg er syg med en voldsom stress og ikke sover ret godt. Jeg er på hele dagen hvor min kæreste ofte først er sent hjemme, dvs jeg handler, henter den store, laver mad, gør rent, rydder op, aktiverer osv. Jeg bruger alle mine ressourcer og er mindst ligeså træt som min kæreste der er på job.

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Vi har været til familierådgivning... og det hjalp virkelig meget (troede ikke det ville gavne - MEN det gjorde det altså)

Man burde gå til familierådgivning et par gang om året - også selvom der ikke er noget galt. Man aflevere jo også sin bil til service selvom der ikke er noget galt... for at sikre at bilen holder MANGE år frem!!

vi ejer ikke en rød reje så det er ikke en mulighed.

Anmeld

11. oktober 2011

MorDk

MorDk skriver:

Prøv med familierådgivning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.