træt af min kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Prøv med familierådgivning

vi har ingen penge - sidder meget stramt i det pga rentestigning osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

MorDk

Anonym skriver:

vi ejer ikke en rød reje så det er ikke en mulighed.

Vi betalte ikke noget!!! Det var et tilbud gennem kommunen (Nørrebro) Måske der er samme muligheder der hvor I bor?!

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Vi betalte ikke noget!!! Det var et tilbud gennem kommunen (Nørrebro) Måske der er samme muligheder der hvor I bor?!

det må jeg undersøge. tak for hjælpen. Jeg tænker også bare at der må være grænser for hvor meget man bør kæmpe for at få et forhold til at fungere!

Anmeld

11. oktober 2011

Nettemor

Anonym skriver:

Vi kan ikke få pasning til vores barn så det er ikke en mulighed.

Når vi kysser synes jeg mere han luigter af dårlig ånde end jeg nyder selve kysset. Synes det er irriterende. Jeg er træt og vil hellere sove eller sidde for mig selv når børnene sover.

Jeg ved ikke hvorfor den lille ikke sover igennem endnu, h*n karter rundt i sengen, vågner og falder først til ro når der kommer en flaske ind i munden. Vi har prøvet alt!

Vi er meget fælles om det om natten fordi jeg er syg med en voldsom stress og ikke sover ret godt. Jeg er på hele dagen hvor min kæreste ofte først er sent hjemme, dvs jeg handler, henter den store, laver mad, gør rent, rydder op, aktiverer osv. Jeg bruger alle mine ressourcer og er mindst ligeså træt som min kæreste der er på job.

kan godt se det ikke er nemt

får du noget behandling / hjælp for dit stress? hvornår skal den bette begynde i dagpleje/vuggestue? hvis det da er planen.

hvad med sex? har i det. (bestemmer selv om du vil svare..)

er der virkelig ingen der kan passe børnene bare et par timer?

Anmeld

11. oktober 2011

MorDk

Anonym skriver:

det må jeg undersøge. tak for hjælpen. Jeg tænker også bare at der må være grænser for hvor meget man bør kæmpe for at få et forhold til at fungere!

Det har du ret i...Men du må jo også gøre op med dig selv om du VIL kæmpe...?! Hvis ikke du føler for det eller føler noget for din kæreste mere... så er det jo spild af tid/energi. Men bare husk... følelser/forelskelse og kærlighed til hinanden ryger i baggrunden HVIS ikke man "gøder" det!!! Men det skal selvfølgelig gå begge veje! Håber du/I finder en løsning som kan gøre jer alle glade

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

kan godt se det ikke er nemt

får du noget behandling / hjælp for dit stress? hvornår skal den bette begynde i dagpleje/vuggestue? hvis det da er planen.

hvad med sex? har i det. (bestemmer selv om du vil svare..)

er der virkelig ingen der kan passe børnene bare et par timer?

vi kan få pasning et par timer MAX!

Den lille skal starte i dagpleje til feb.

Sex har vi max 1 gang om ugen - vi går ikke længere i seng samtidig og hele aftenen ligger kæresten og sover på sofaen når jeg så går tidligt i seng så er han frisk og bliver oppe.. Der er ikke meget romantik tilbage.

Ja jeg får hjælp, men det føles som om jeg er meget alene om min sygdom - der er ingen støtte at hente, hverken hos min kæreste eller min familie.

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Det har du ret i...Men du må jo også gøre op med dig selv om du VIL kæmpe...?! Hvis ikke du føler for det eller føler noget for din kæreste mere... så er det jo spild af tid/energi. Men bare husk... følelser/forelskelse og kærlighed til hinanden ryger i baggrunden HVIS ikke man "gøder" det!!! Men det skal selvfølgelig gå begge veje! Håber du/I finder en løsning som kan gøre jer alle glade

jeg tror mit problem er at jeg ikke længere kan mærke ham.. Altså hvad er kærlighed? Hvornår ved man det er det rigtige? kærlighedsbegrebet er så udefinertbart.

Anmeld

11. oktober 2011

MorDk

Jeg ved godt at man ikke bare melder sig syg eller pjækker fra arbejde. MEN måske det er det der skal til en dag hvor ungerne er i instutition?! Så kan I hygge en hel dag hjemme og få snakket og hygget... (ved godt at det er nemmere sagt end gjort) Men prøver bare at komme med forskellige foreslag!!

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg ved godt at man ikke bare melder sig syg eller pjækker fra arbejde. MEN måske det er det der skal til en dag hvor ungerne er i instutition?! Så kan I hygge en hel dag hjemme og få snakket og hygget... (ved godt at det er nemmere sagt end gjort) Men prøver bare at komme med forskellige foreslag!!

den lille starter føst til feb

Anmeld

11. oktober 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

jeg er simpelthen så træt af min kæreste. Nu har vi snart ikke sovet en igennem i 13 mdr og det tærer så hårdt på forholdet.. Det er så hårdt!
Når han står op om natten med den lille så er han irriteret, skælder ud, kommer med spydige kommentar og sukker. Det samme sker når han er den der står tidligt op om morgenen.

Det er som om der ikke er mere forhold tilbage - vi laver aldrig noget, har ikke mulighed for pasning så vi kunne lave noget sammen og jeg går stadig hjemme på forlænget barselsorlov.
Han laver ikke det store herhjemme - selvom han altid har hjulpet meget til. Nu er det måske kun opvasken han giver en hånd med til. Ellers skal jeg bede ham om tingene!+ Hvis jeg en sjældent gang tager ud med nogle veninder kommer jeg hjem til det jeg efterlod - hvorimod hvis han tager ud så sørger jeg for at her er pænt og ryddeligt når han kommer hjem.

Jeg er bare så træt....

Tal sammen og lyt lyt lyt!!! Og lav klare aftaler om forventninger til alt det praktiske. Selvfølgelig et kompromis, som fungerer for jer begge! Det kan fx. godt være at din kæreste har brug for at få lov til at være alene og slappe af, når du er ude med veninderne og jeres barn er lagt. Sådan har jeg det selv, og så må opvask være opvask og rod være rod. Det kan være, at det er vigtigt for ham med dette frirum for at lade op imellem alle de hårde nætter, tidligere morgener, den dårlige stemning osv.

Men aftal at I bliver sammen og kæmper til jeres barn er 3 år gammelt! Det ER hårdt for parforholdet at få børn, og søvn, som jo er et af de basale behov, er noget vi ikke kan være i underskud af i længere perioder, uden at det påvirker humøret og dermed samspillet imellem en.

Men det hjælper at sætte sig ned om aftenen og lytte til hinanden, holde om hinanden, holde i hånden eller hvad I nu har lyst til. For at nå hinanden igen!

Hold ud, hæng i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.