udslæt på venstre kind- hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31.596 visninger
37 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

sasha73

min søn på 2 måneder er blevet meget rød i kinden. han havde noget udslæt også i første måned, men den her er lidt voldsomt, synes jeg. min læge mener, at det er hormonknopper og jeg kan evt bruge en fed creme og ikke andet, og at de vil forsvinde af sigselv. men jeg er nu lidt bekymret fordi min søn har haft dem i lang tid nu-lidt over 2 uger- og det ser ikke ud til at blive bedre. 

er der nogle der har haft noget lignende og hvad kan man gøre for at hele det?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

bette

ved ik hvad det er men det er ikke homonknobber 

Anmeld

10. oktober 2011

Albert/Alberthe1

Min datter havde noget lignene og jeg smurte det med apotekets baby salve, mod røde numser... den minder lidt om vaseline, men er altså kanon!! Måske det også kunne hjælpe her!!

Anmeld

10. oktober 2011

sasha73

Albert/Alberthe1 skriver:

Min datter havde noget lignene og jeg smurte det med apotekets baby salve, mod røde numser... den minder lidt om vaseline, men er altså kanon!! Måske det også kunne hjælpe her!!

i hvor lang tid brugte du den der mod rød numse til den hjælp?

Anmeld

10. oktober 2011

Mimic

det ser ud som da vores datter fik konstateret børneeksem...

Anmeld

10. oktober 2011

Isabella_mor

jeg syntes lige i skal hoppe til hudlægen med det der inden i bare begynder at smøre med de cremer der bliver foreslået. det ligner eksem og der hjælper det ikke bare at smøre med alle mulige ting... 

Anmeld

11. oktober 2011

Albert/Alberthe1

sasha73 skriver:

i hvor lang tid brugte du den der mod rød numse til den hjælp?

uha, mener det var en lille uge... godt 5 dage!! Vi bruger den nu, når hun bliver rød under "hagerne" af alt det savl og det tager natten over, så er det væk!! virkelig et vidundermiddel!!

Anmeld

11. oktober 2011

sasha73

Tusind tak for jeres hjælp. Jeg er også bange for at den ligner eksem og har derfor bedt min læge om en henvisning til hudlæge. Jeg håber bare man kan komme hurtigt til konsultation, fordi jeg er bange for at den her kan blive endnu værre :-(

Anmeld

17. november 2011

sasha73

en lille opdatering: har nu 2 gange bedt min læge omm henvisning til hudælæge, men hun mener ikke det er nødvendigt..udslæt har sprædt sig nu og han har det på begge kinder :-( 

jeg har igen bestilt tid til lægen og håber jeg får den henvisning til hudlægen, fordi Michaels ansigt er simpelthen så grimt sådan... den Aderma creme som jeg bruger hjælper ikke. jeg har stopppet den nu og bruger vaselin i stedet for.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. november 2011

Tullemor

Det ser ud som det min søn havde da han var lille - min læge kaldte det for TØRHUDSEKSEM og fik apotekets HELO creme til at smøre på. Det gjorde underværker. Håber der bliver fundet en løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.