Julegave ideer til pige på halvandet år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2011

smokin

tanja. skriver:

Gud dem har jeg slet ikke tænkt på, det var da en god ide mon vi sku forbi BR i dag

Køb de store... de små siger hende ikke så meget endnu. Man kan få sådan nogle kæmpe nogle... det er dem hun er vild med. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

Malini skriver:

already have it... jeg giver snart fortabt.. hvad giver man en pige der har ALT?

Hvis hun har alt, så gi hende for guds skyld noget pencilin!!

Hvad med et 10turs kort til svømmehallen? Det ønsker Lisa sig!   Udover det ønsker hun sig også legemad, og gavekort til tøj. Jeg synes også det er mega svært..  Jeg er slem til at købe, når vi malgler/ser noget spændende!

Stine og Lisa.

Anmeld

15. oktober 2011

Benjamins'mor

Nu har jeg godtnok en søn, men kan da vel godt komme med forslag alligevel.

Duplo, det kan de aldrig få nok af.
Et legekøkken.
Dukker.

Benjamin ønsker sig et McDonalds kasseapperat, legemad, legekøkken, duplo, og tøj.

Anmeld

15. oktober 2011

Koen.

Malini skriver:

Køb de store... de små siger hende ikke så meget endnu. Man kan få sådan nogle kæmpe nogle... det er dem hun er vild med. 

Vores BR solgte slet ikke my little må ud i toys R us og se, de burde have dem og tak for tippet

Anmeld

17. oktober 2011

Malini skriver:

Vi ønsker os little tikes giant men vi har også en kæmpe stue. Min issue er at den er i drengefarver kun haha. Jeg vil have en lyserød

Nå, men så se lige den her!!!

Stine og Lisa.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. oktober 2011

smokin

Tilmeldt skriver:

Nå, men så se lige den her!!!

Stine og Lisa.

Den er for lille har kigget på den men Malou har prøvet den og den var kedelig

Anmeld

17. oktober 2011

Mi

LauraLW skriver:

Her er hvad jeg har på listen indtil videre

• Den store Åh Abe sangbog.
  • Trædukkevogn: ”Moover” i naturtræ-farve. (m. udskåret hjerte på kaleche. Se evt. www.nemmegaver.dk, men kan også fås i diverse butikker)
  • Schleich dyr.
  • Sækkestols-stol i lilla fra sit&joy ”childrens chair purple” http://blingding.dk/product.asp?product=6594
  • Kasseapparat fra fischer-price (br, toys’r’us etc ca 200 kr)
  • ”mit første keyboard” fra br, toys’r’us eller lign ca 200 kr
  • Billedlotteri
  • Kuffert med te-stel (gerne i metal/tin frem for porcelæn) ELLER picnicsæt (kurv med div dele) (BR)
  • Hoppedyr – tiger http://www.legeakademiet.dk/pi/Hoppedyr_Tiger_4554_91.aspx

Min datter har den der dukkevogn fra moover. Jeg sælger den nemlig også i min shop, www.stjerneleg.dk

Den leger hun meget med, og så er den så lav at hun sagtens kan styrer den. Den skal i nok blive glade for.

Anmeld

3. november 2011

Lou87

Malini skriver:

Præcis det kan jo ikke være rigtigt at det ikke passer i farverne!... 

jeg har ledt længe efter en lyserød eller lilla rutchebane ... måske lidt for længe... haha

Nu er jeg jo hello kitty fan.. og har fundet en lyserød og lilla rutsjebane - dog med hello kitty på også, hvis det ku bruges ?

Anmeld

5. november 2011

acdp8620

Lou87 skriver:

Nu er jeg jo hello kitty fan.. og har fundet en lyserød og lilla rutsjebane - dog med hello kitty på også, hvis det ku bruges ?

Hvor har du fundet den henne?

Anmeld

5. november 2011

LISBETH:-)

Følger med aner heller ikke hvad Elina skal ønske sig, hun har alt, og en storesøster hun kan arve tingene efter.

Indtil videre står der kun rutsjebane fra Ikea og eltandbørste til børn på listen. (og jeg køber selv begge dele) så det giver ikke så mange valgmuligheder til resten af familien ha ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.