Julegave ideer til pige på halvandet år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

smokin

LauraLW skriver:

den stod også på listen sidste år haha - og der fik hun den af farmor og farfar - efterfølgende gik hendes far og jeg fra hinanden, og dukkevognen er stadig hos farmor og farfar... Så nu ønsker hun sig den igen :-)

Gud hvor kritisk. Den er helt fantastisk og farlig flot!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

smokin

Caroline86 skriver:

fandt lige den her side: http://www.legeakademiet.dk/pl/Legetoej_1_2_aar_Vis_alle_varer_i_gruppe_90.aspx

synes der er mange gode ting

Sådan noget som puslespil, bøger osv, er det noget hun gider?

http://www.legeakademiet.dk/pi/Stable_giraf_4531_90.aspx

den her skal lusen have da 

Anmeld

11. oktober 2011

K&S

Malini skriver:

Vi ønsker os little tikes giant men vi har også en kæmpe stue. Min issue er at den er i drengefarver kun haha. Jeg vil have en lyserød

Så vidt jeg ved findes den vist også i farvekombinationen rød (sliske), gul (trappetrin), blå (trappetrins-håndtag?)

Anmeld

11. oktober 2011

smokin

K&S skriver:

Så vidt jeg ved findes den vist også i farvekombinationen rød (sliske), gul (trappetrin), blå (trappetrins-håndtag?)

Ja det er nok også den jeg må "nøjes" med.... 

Anmeld

11. oktober 2011

K&S

Malini skriver:

Ja det er nok også den jeg må "nøjes" med.... 

Hehe, du kan ikke få det hele i lyserødt

Anmeld

11. oktober 2011

smokin

K&S skriver:

Hehe, du kan ikke få det hele i lyserødt

Vi er faktisk mere på lilla-moden herhjemme. ALT er i lilla  værelset er lilla.... you name it!

Den må også gerne være orange for min skyld. Synes bare ikke blå eller grøn passer så godt ind i hendes meget lilla værelse.... 

Anmeld

11. oktober 2011

ESV

Gavekort til disney butikken inde på strøget?? de har SÅ mange lækre fede vidunderlige ting...

mosaik pinde? de vil blive et hit om nogle måneder (øsk jer ting der kan bruges om et halvt års tid)

Ting til krea leg (finger maling osv. )

Anmeld

11. oktober 2011

K&S

ESV skriver:

Gavekort til disney butikken inde på strøget?? de har SÅ mange lækre fede vidunderlige ting...

mosaik pinde? de vil blive et hit om nogle måneder (øsk jer ting der kan bruges om et halvt års tid)

Ting til krea leg (finger maling osv. )

Hvad er mosaik-pinde?

Anmeld

11. oktober 2011

K&S

Malini skriver:

Vi er faktisk mere på lilla-moden herhjemme. ALT er i lilla  værelset er lilla.... you name it!

Den må også gerne være orange for min skyld. Synes bare ikke blå eller grøn passer så godt ind i hendes meget lilla værelse.... 

Skønt, jeg er slet ikke til lyserødt all over, så lilla lyder godt  men se kontrasten i den blå farve  (siger moren, hvis søns værelse kun er blåt og grønt - andre farver passer jo SLET ikke ind)

Anmeld

11. oktober 2011

ESV

K&S skriver:

Hvad er mosaik-pinde?

lidt a la perler.. Svært at forklare..

Du har en plade med huller i og nogle pinde med hoved på og så putter du pindene ned i pladen og laver mønstre..

Emilie er 1 år og knap 11 md. er er helt pjattet med dem og har været det de sidste 4-5 måneder, min venindes store pige på 4 har dem og det er noget af det første min datter hiver fat i når vi kommer derhjem.

Prøv evt. at google det (jeg ved ikke hvordan jeg vedhæfter et link )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.